• Anonym (...)

    Han vill inte visa att vi har ett förhållande på FB!?

    Varför gör man så? 

  • Svar på tråden Han vill inte visa att vi har ett förhållande på FB!?
  • BossHoss
    Anonym (...) skrev 2017-11-16 13:53:16 följande:

    Varför gör man så? 


    Varför skall han göra det, är ni inte ihop om det inte står på FB
  • Anonym (Trist)
    Anonym (...) skrev 2017-11-16 13:53:16 följande:

    Varför gör man så? 


    Tyvärr ofta för att man har något att dölja, alternativt att han inte är säker på en fortsättning med dig. Finns naturligtvis andra förklaringar också, men detta är nog vanligt.
  • CitronTulo

    Kan väl vara av en mängd olika anledningar..
    Han kanske bara har stor integritet och inte vill skylta med hela sitt privatliv på FB?

  • Anonym (Oseriösa snubbar)
    Anonym (Trist) skrev 2017-11-16 13:56:34 följande:

    Tyvärr ofta för att man har något att dölja, alternativt att han inte är säker på en fortsättning med dig. Finns naturligtvis andra förklaringar också, men detta är nog vanligt.


    Håller med fullständigt. Har bara träffat på en enda kille som inte velat det... Och det visade sig sen att anledningen var för att han hade ju en 5 - 10 andra tjejer på gång, ständigt...

    Det måste inte vara så, men jag tror tyvärr att oftast är det nog att killen antingen är osäker på sina känslor, eller att han har flera andra på gång och inte alls vill skylta med att han egentligen har en flickvän..
  • Cadencee

    Jag och min särbo valde att inte skriva något på Facebook. Han tog upp samtalet. Jag hade inga problem med det för vi har ändå visat utåt att vi är ihop, alltså familj, grannar och nära vänner vet om. Nu håller vi dessutom på att flytta ihop, vi träffades i slutet av april i år. Varför ska man skylta med allt direkt på Facebook?

  • smulpaj01

    Ett gammalt ex till mig skyllde på sitt jobb. Att han får fler kunder om han verkar vara singel.
    Störde mig några dagar sedan brydde jag mig inte om det. Vi bodde ihop och var tillsammans all ledig tid så jag var inte orolig för otrohet och inte svartsjuk.

  • Anonym (Wallo)

    Konstigt. Jag har lagt märke till att många fler tjejer/kvinnor har sin förhållandestatus som "offentlig" medan killen har den inställd för "vänner". Själv skyltar min kille med det och det känns bara bra.

  • sextiotalist

    Det måste vara en generationssak. Flera av mina vänner har inte satt upp någon relationsstatus, trots att de har levt med varandra i flera år (25-35 år).

  • LaFontaine

    Själv är jag kvinna utan relationsstatus på facebook. Förstår inte varför jag skulle ha det. Jag lever ju inte mindre med min sambo för att jag skyltar med det på sociala medier. 

  • sextiotalist

    I början, när jag hade facebook, hade jag inte någon relationsstatus, men fick en massa inviter av främmande män, när jag satte upp "i en relation" så minskade detta drastiskt.

Svar på tråden Han vill inte visa att vi har ett förhållande på FB!?