• snurri­gsomfa­n
    Äldre 16 Nov 19:07
    560 visningar
    5 svar
    5
    560

    37 dagar efter MA men ingen mens

    Känner att mensen är påväg, molande värk i tjejmagen som kommer o går. 37 dagar idag. Har vart så sedan ca 2-3 veckor tillbaka. Men ingen mens.. Har haft ÄL den 26/10, 6-7 dagar efter att jag slutat blöda från skrapningen efter mitt MA. Testade återigen 13/11 med ÄL test och fick positivt igen?? Har så fruktansvärt ont i ländryggen ända ner till min högra höft, trött i kroppen. När jag försöker ?suga? in tjejmagen så gör det lite ont, som om jag är ?för tjock just där? och det tar emot. Någon som vart med om liknande?

  • Svar på tråden 37 dagar efter MA men ingen mens
  • Äldre 16 Nov 19:27
    #1

    Inget ovanligt med urballad cykel efter MA. Mycket vanligt med utebliven äl och då kommer mensen precis hipp som happ. Du hade uppenbarligen inte äl första gången. Kanske andra, du får se om 11 dar typ.

  • snurri­gsomfa­n
    Äldre 16 Nov 19:30
    #2

    Haha 11 dagar är så lååångt bort.. Men men får ju helt enkelt vänta o se.

  • Äldre 16 Nov 19:31
    #3
    snurrigsomfan skrev 2017-11-16 19:30:05 följande:
    Haha 11 dagar är så lååångt bort.. Men men får ju helt enkelt vänta o se.
    Ja, man kan inte annat. Jag blödde 7 veckor i sträck efter mitt senaste- och hoppas jag!- sista MA.
  • snurri­gsomfa­n
    Äldre 16 Nov 19:35
    #4

    Men ojjj! Är det normalt? Blödde som en vanlig mens i 6 dagar. Graviditeten hade avstannat i v 8. Hur långt gången var du?

  • Äldre 17 Nov 17:35
    #5
    snurrigsomfan skrev 2017-11-16 19:35:42 följande:
    Men ojjj! Är det normalt? Blödde som en vanlig mens i 6 dagar. Graviditeten hade avstannat i v 8. Hur långt gången var du?
    V.14. Fick ta piller för att stoppa blödningen till slut.
Svar på tråden 37 dagar efter MA men ingen mens