• Halvhård

    Kvinnor, om ni var allsmäktiga i sängen...

    Jag funderat mycket kring skillnaderna mellan manlig och kvinnlig sexdrift och har en hypotetisk fråga till er kvinnor:

    Säg att ni via magi/hypnos kunde ta full kontroll över vad er partner gör i sängen, både vad det gäller handling och sinnesstämning, och låt oss också säga att ni kunde blockera mannens minne tillfälligt om det var önskvärt.

    Vad skulle då hända i sängen?

    Skulle det bli mer sex, mindre sex eller kanske inget sex alls?

    Skulle det bli mer ömhet och kärleksfullhet eller hårdare och snuskigare sex?

    Om det finns längtan eller fantasier kring sex som aldrig händer, skulle ni ta chansen då?

    Jag misstänker att de flesta män skulle passa på att leva ut en massa fantasier men nu är det kvinnornas tankar kring detta jag är intresserad av.

  • Svar på tråden Kvinnor, om ni var allsmäktiga i sängen...
  • Aika

    Det är inte någon större skillnad på kvinnor och mäns sexualitet. Jag och min man lever redan ut våra lustar fullt ut.

  • Halvhård
    Aika skrev 2017-11-16 23:53:48 följande:

    Det är inte någon större skillnad på kvinnor och mäns sexualitet. Jag och min man lever redan ut våra lustar fullt ut.


    Då är ni lyckligt lottade men jag vet att det inte är så för massor med par. Tyvärr...
  • Anonym (M)

    Naej, vi har redan full och öppen kommunikation om vad vi gillar, tänder på, fantiserar om och vill göra. Har vart så sen dag ett ungefär. Skulle väl kanske önska att vi hade sex oftare, men är ju bara en sån period just nu, så det gör inte så mycket. Det går över och så blir det mer sen igen.

  • Anonym (Check)
    Anonym (M) skrev 2017-11-17 00:15:58 följande:

    Naej, vi har redan full och öppen kommunikation om vad vi gillar, tänder på, fantiserar om och vill göra. Har vart så sen dag ett ungefär. Skulle väl kanske önska att vi hade sex oftare, men är ju bara en sån period just nu, så det gör inte så mycket. Det går över och så blir det mer sen igen.


    Dito på det här. Vi båda är villiga så är det mindre sex vet vi att the best is yet to come.
  • Halvhård

    Så ni tre som svarat hittills menar att det inte skulle bli någon skillnad alls även om ni kunde styra er man/kille med blotta tanken?

  • New  Dawn

    Skulle väl bli något tråkigare bara.

    Det är underbart att inte alltid veta vad som ska hända.


    Anyone can hate. It costs to love.
  • Halvhård
    New Dawn skrev 2017-11-17 10:02:56 följande:

    Skulle väl bli något tråkigare bara.

    Det är underbart att inte alltid veta vad som ska hända.


    Visst är det så.

    Men ska jag tolka det som att allt du vill ha ut av ditt sexliv faktiskt realiseras? Du är alltså helt nöjd!?
  • Anonym (Nöjd)

    Närhet och kärlek och naket och nöjsamt och orgasm är allt jag drömmer om, och det får jag, så jag skulle inte ändra något alls. Ts - du kanske får inse att fantasier om olika ställningar och andra partners och latex och hundkoppel kanske inte är så himla centrala för oss tjejer. Eller så fixar vi att få till det ändå. Vi kanske redan är allsmäktiga i sängen? Flört

  • New  Dawn
    Halvhård skrev 2017-11-17 13:37:45 följande:

    Visst är det så.

    Men ska jag tolka det som att allt du vill ha ut av ditt sexliv faktiskt realiseras? Du är alltså helt nöjd!?


    Mer än nöjd. Jag visste inte att sex kunde vara så bra.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (M)
    Halvhård skrev 2017-11-17 00:32:28 följande:

    Så ni tre som svarat hittills menar att det inte skulle bli någon skillnad alls även om ni kunde styra er man/kille med blotta tanken?


    Nej, det tror jag inte att det skulle bli. 
Svar på tråden Kvinnor, om ni var allsmäktiga i sängen...