• RäddaPappan

    Överraska med blommor till tidigare okänd adress?

    Hej på er.


    Har snackat med en tjej i 2 veckor + via text fram och tillbaka. Hon är ganska försiktig av sig, take it slow, så har ju inte träffats än. Få se när det kommer.


    Dock med dagens internet och allt så är det ju inte så svårt att ta reda på det mesta om en person bara man har lite grundläggande fakta. Som adress exempelvis. Funderade på om en lite överraskning med skicka blommor vore en ide, eller är det för stor risk för "creepy" eftersom jag aldrig fått adressen tidigare?

  • Svar på tråden Överraska med blommor till tidigare okänd adress?
  • Anonym (G)

    Jag skulle nog ha avvaktat lite med blommorna... 

    Två veckor är inte särskilt lång tid och jag skulle nog ha fått lite dåliga vibbar om någon tagit reda på saker om mig som jag inte själv berättat, tex adress. 

    Blommorna är en fin idé men spara lite på den tills ni träffats och tills hon berättat var hon bor.

  • CitronTulo

    Beror ju på hur hon är.. Kanske blir hon jätteglad över att du ansträngt dig och letat reda på hennes adress, eller så tycker hon att det är läskigt och obehagligt!

    Jag hade nog tyckt att det var läskigt om det gäller en kille som jag aldrig träffat eller gett min adress till!

  • Anonym (mm)

    Nej gör inte så. Om hon hittills visat sig försiktig så tror jag hon blir skrämd om det plötsligt kommer blommor. Det visar ju att du sökt på henne och hittat hennes adress. 

    Även om man inte är så försiktig är det inte säkert att man uppskattar att känna sig "sökt på". 

    Blommor kan du skicka när ni har setts och du är säker på att det blir mer än en dejt. 

Svar på tråden Överraska med blommor till tidigare okänd adress?