• Äldre 17 Nov 11:52
    489 visningar
    1 svar
    1
    489

    Fråga till er som haft nidblödning!!

    Jag är på bim -3 (bim 20/11 enligt min app) och har än så länge inte fått positivt på mina "testa tidigt". Sista gången jag testade var i går morse.

    Är lite osäker på äl, skulle tro att det var mellan 6-8/11.

    Har sen förra helgen haft sååå tydliga känningar i magen som jag inte kan förknippa med någon känsla jag tidigare känt. Det började med vänster äggstock och har sedan flyttat sig mer centralt, mellan blygdbenet och naveln. Det är en pirrande, molande känsla och det drar och spänner.

    Senaste 2 dagarna har jag också varit väldigt öm i svanken, något som jag aldrig är annars.

    Igår eftermiddag blev dessa symptom starkare, speciellt i svanken. På kvällen efter att jag och min sambo hade haft sex så upptäckte jag ljusrött/rosa blod på pappret när jag skulle torka mig, jag brukar aldrig blöda vid sex. Blodet såg så mycket färskare ut än mens, och det blev bara några droppar och inte mer.

    Symptomen i svanken är borta idag, bara en molande känsla som om det drar nere i magen.

    Skulle vara så oerhört tacksam om någon har möjlighet att uttala sig om detta!!! Någon som känner igen sig? Kan det vara nidblödning?

    Även om jag snart har bim så är hoppet det sista som överger en <3

  • Svar på tråden Fråga till er som haft nidblödning!!
  • Äldre 17 Nov 15:58
    #1

    *puffar* :)

Svar på tråden Fråga till er som haft nidblödning!!