• snuttplutt

    man ska ha iphone

    eller hur är det? ni som inte har iphone, utan sony, samsung eller annat märke... känner ni er som Sämre människor då? Utanför?

  • Svar på tråden man ska ha iphone
  • Trängtar efter dig

    Jag kör på Blackview för att slippa laga skärmar stup i kvarten. Är väldigt nöjd med det. Det enda som är jobbigt med att inte ha iPhone är att man ser ett kuvert i stället för deras smajlisar. Blir svårt att veta vilken känsla de vill förmedla.

  • sextiotalist

    Nä, jag gillar inte ifån-konceptet.

    Tog en Window-telefon istället för ifån som jobbtelefon eftersom android inte var något vi fick ha

  • Palestrina

    Absolut inte, jag skulle aldrig köpa en sorts telefon för att alla andra har en likadan, att iphone är ett så starkt varumärke gör mig bara mindre benägen att köpa en. Varför skulle jag känna mig utanför?

  • Bestemor

    Tycker iphone är skit.

    Har samsung galaxy s7 och känner mig som en fantastisk människa på grund av det

  • Remmens
    snuttplutt skrev 2017-11-17 12:20:22 följande:

    eller hur är det? ni som inte har iphone, utan sony, samsung eller annat märke... känner ni er som Sämre människor då? Utanför?


    Jag känner mig som en bättre människa för att jag inte har de märkena. Det är svaga människor som köper iPhone imo.
  • Tihi
    sextiotalist skrev 2017-11-17 12:35:54 följande:
    Nä, jag gillar inte ifån-konceptet.
    Tog en Window-telefon istället för ifån som jobbtelefon eftersom android inte var något vi fick ha
    Ni får inte ha android för att den anses vara alldeles för osäker med tanke på virus etc eller hur?
  • MsFry

    Förslsgsvis skaffar man den telefonen som bäst matchar ens krav och användnings-stil.

    Jag gillar iphone och har därför en sådan men känner inget behov av att raljera på ett nedlåtande sätt om de som föredrar något annat. Jag är tillräckligt trygg i mig själv för att inte behöva vara nedlåtande mot de som har andra preferenser gällande telefon.

  • Stårschan
    snuttplutt skrev 2017-11-17 12:20:22 följande:

    eller hur är det? ni som inte har iphone, utan sony, samsung eller annat märke... känner ni er som Sämre människor då? Utanför?


    Ditt resonemang påminner mig om en kompis jag hade. Han ansåg sig vara förmer för att hans pappa var polis och när han inte fick som han ville hotade han med att pappan skulle sätta oss i fängelse. Jag har inte träffat honom sedan jag var 7. Men du ger ju nästan sken av att vara vuxen eftersom du hänger här. Fascinerande!
Svar på tråden man ska ha iphone