• Anonym (Ts)

    Smeka sig själv

    Min sambo har lyckats få mig till att smeka mig själv under tiden vi har sex. Det är verkligen skönt! Problemet är att jag inte kan slappna av om jag rider honom eller om vi kör missionären. Det känns pinsamt typ om han skulle titta på mig känns det som. Förstår inte varför jag känner så för han är ju den som fått mig till att njuta mer av sex. Han vill att jag ska njuta maximalt för då kan han också njuta maximalt.

    Jag vill verkligen slappna av och försöker typ antingen stänga av huvudet eller tänka på tillfällen då jag och sambon haft sex som vara lite extra eller vad man ska säga. Men är ändå spänd och kan inte slappna av och jag slutar smeka mig när det börjar närma sig orgasm :(

  • Svar på tråden Smeka sig själv
  • KimLinnefeldt

    Lite blygt i början kanske. Lite alkohol hjälper nog. Och träning. För varje gång du vågar lite mer så blir det bättre. Försök njuta av hans blick, att han ser dig kåt, utlämnad.

  • villbusa

    Precis som föregående! Din man njuter av att se dig när du njuter o blir riktigt kåt! Slappna av o låt det gå när han tittar på dig...

  • New  Dawn

    Du skriver:

    "Han vill att jag ska njuta maximalt för då kan han också njuta maximalt."

    Där har du problemet som du delar med väldigt många kvinnor. Du vill kanske komma för mycket för hans skull, så att han ska kunna njuta maximalt, så att han ska känna sig manlig och bra som älskare, och för att känna att du "duger"

    Tänk efter vad det är för känslor och tankar som fyller ditt huvud. Är det njutning? Är det verkligen din njutning?

    Vi är så vana vid att mannens sexualitet är det centrala under sex att vi inte ens ser det. Sluta försöka pressa in din orgasm under samlaget om du känner att det är svårt. Det finns absolut ingen anledning att du ska komma just då. Det kanske är mycket skönare om du kommer efter. Testa smeka sig medan han använder fingrarna inuti i stället, eller med en leksak. Det kanske är lättare att fokusera på din njutning om du inte måste tänka på hans rytm, erektion, rörelser osv.

    Sedan kan du ju ägna dig åt hans njutning också. Kanske med händer och mun.

    Jag skulle råda dig att släppa på samlagsfokuseringen. Sedan kan ni kulla också, för att det är skönt och hett, och om/när du känner för att smeka dig under samlag ska du göra det, men du måste vara fri från andra tankar då.


    Anyone can hate. It costs to love.
  • villbusa
    missdi skrev 2017-11-18 09:12:37 följande:

    Bara smek dig som du gör när du är ensam fast han är i dig...en av mina män älskar att bara ligga o kolla på när jag onanerar o stönar högt och se in mellan mina särade ben när jag gnyr o njuter ibland sticker han in lite fingrar men ofta runkar han bara till synen....


    Mmm det skulle jag oxå gilla att se o känna litegrann..
  • villbusa
    missdi skrev 2017-11-18 10:25:47 följande:

    Man får ju ge av sig själv för att få ta av den andre onani tänder typ alla män oftast vill de att det är fingrarna djupt in o stön och orgasmer. Jag bad en tjej smeka sig framför mig o jag var den mellan benen som kollade in hebbes blottade fitta o det slutade i att jag inte kunde motstå att slicka hela henne....


    Man tänder på att se kvinnan njuta som hon vill ha det! En av mina kvinnor ville att jag skulle runka mot hennes klittan.. . Hon kramade o nöp i brösten... när jag sprutat på klittan masserade hon själv sperma på klittan o när hon fick mina fingrar i sig samtidigt kom hon våldsamt...
  • villbusa
    missdi skrev 2017-11-18 10:43:36 följande:

    Vad sjukt sexigt du skriver. Det vill jag testa


    Det kan vi väl ordna..
  • Anonym (Ts)
    New Dawn skrev 2017-11-18 10:04:53 följande:

    Du skriver:

    "Han vill att jag ska njuta maximalt för då kan han också njuta maximalt."

    Där har du problemet som du delar med väldigt många kvinnor. Du vill kanske komma för mycket för hans skull, så att han ska kunna njuta maximalt, så att han ska känna sig manlig och bra som älskare, och för att känna att du "duger"

    Tänk efter vad det är för känslor och tankar som fyller ditt huvud. Är det njutning? Är det verkligen din njutning?

    Vi är så vana vid att mannens sexualitet är det centrala under sex att vi inte ens ser det. Sluta försöka pressa in din orgasm under samlaget om du känner att det är svårt. Det finns absolut ingen anledning att du ska komma just då. Det kanske är mycket skönare om du kommer efter. Testa smeka sig medan han använder fingrarna inuti i stället, eller med en leksak. Det kanske är lättare att fokusera på din njutning om du inte måste tänka på hans rytm, erektion, rörelser osv.

    Sedan kan du ju ägna dig åt hans njutning också. Kanske med händer och mun.

    Jag skulle råda dig att släppa på samlagsfokuseringen. Sedan kan ni kulla också, för att det är skönt och hett, och om/när du känner för att smeka dig under samlag ska du göra det, men du måste vara fri från andra tankar då.


    Jag formulerade mig nog lite fel där. Lite svårt att förklara men jag vill mer än vad jag kan visa/berätta för honom och han lyckas lirka med mig för att våga. Ofta säger jag nej fast jag egentligen vill om man säger så, för att jag inte vågar typ.
  • villbusa
    Anonym (Ts) skrev 2017-11-18 12:43:41 följande:

    Jag formulerade mig nog lite fel där. Lite svårt att förklara men jag vill mer än vad jag kan visa/berätta för honom och han lyckas lirka med mig för att våga. Ofta säger jag nej fast jag egentligen vill om man säger så, för att jag inte vågar typ.


    Vad är det värsta som kan hända om du säger ja till det du egentligen vill för din egen skull? Är du rädd att bli lämnad för att du är en kåt slyna eller vad?
  • Anonym (Ts)
    villbusa skrev 2017-11-18 12:50:15 följande:

    Vad är det värsta som kan hända om du säger ja till det du egentligen vill för din egen skull? Är du rädd att bli lämnad för att du är en kåt slyna eller vad?


    Nej absolut inte. Men har alltid varit blyg och mitt ex behandlade inte mig så bra. För det mesta tjatade han till sig sex, smekte mig sällan utan det var i 110 tills han kom sen sov vi. Det har gjort mig väldigt osäker. Sambon vet dock om detta så det är inget jag hållt hemligt
  • Anonym (fult)
    Anonym (Ts) skrev 2017-11-18 12:43:41 följande:
    Jag formulerade mig nog lite fel där. Lite svårt att förklara men jag vill mer än vad jag kan visa/berätta för honom och han lyckas lirka med mig för att våga. Ofta säger jag nej fast jag egentligen vill om man säger så, för att jag inte vågar typ.
    Känner likadant. Har skitsvårt att onanera framför andra eftersom jag tycker det ser så fult ut. Gillar inte heller hur mitt kön ser ut. Massa fladder och väck. Kan inte slappna av och tänker bara på hur jag ser ut och hur obehagligt det är att tappa kontrollen. Men om jag rider en kille kan jag onanera själv för att komma, för då är han helt uppe i sin värld. Föredrar helt klart att ha sex och oralsex när det är mörkt och inte i dagsljus.
Svar på tråden Smeka sig själv