• Tankers

    Otrogna

    Varför vill i vara dåliga och lågstående personer som bedrar och sviker er partner förtjänar ni inte vara bättre än så som personer.

  • Svar på tråden Otrogna
  • Natalieee

    Jag älskar att knulla med min älskare ,och går igång på hett sex och spänningen. Du borde kanske också se till att få lite så du slipper vara så bitter MVH

  • Tankers
    Natalieee skrev 2017-11-18 12:14:37 följande:

    Jag älskar att knulla med min älskare ,och går igång på hett sex och spänningen. Du borde kanske också se till att få lite så du slipper vara så bitter MVH


    Nej jag kommer inte att bedra min parter då jag respekterar min partner och jag vill inte vara ett lågstående svin som dig.
  • Natalieee
    Tankers skrev 2017-11-18 12:18:46 följande:

    Nej jag kommer inte att bedra min parter då jag respekterar min partner och jag vill inte vara ett lågstående svin som dig.


    Då så, vrf denna hets mot oss ?lågstående svin? då? Är du rädd att jag knullar din partner?
  • Tankers
    Natalieee skrev 2017-11-18 12:21:21 följande:
    Då så, vrf denna hets mot oss ?lågstående svin? då? Är du rädd att jag knullar din partner?
    Som sagt jag respekterar min partner därmed så sviker jag inte min partner och bedrar och ja du är ett svin.
  • Natalieee
    Tankers skrev 2017-11-18 12:26:33 följande:

    Som sagt jag respekterar min partner därmed så sviker jag inte min partner och bedrar och ja du är ett svin.


    Suck... ja du sa det. Nu berätta... är du rädd att jag knullar din partner eller är du bara en allmänt bitter människa?
  • Tankers
    Natalieee skrev 2017-11-18 12:31:23 följande:
    Suck... ja du sa det. Nu berätta... är du rädd att jag knullar din partner eller är du bara en allmänt bitter människa?
    Jag är ingen bitter människa men jag är ärlig om vilket svekfullt svin du är mot din partner du förtjänar inte din partners trohet och respekt svin.
  • Natalieee
    Tankers skrev 2017-11-18 12:33:56 följande:

    Jag är ingen bitter människa men jag är ärlig om vilket svekfullt svin du är mot din partner du förtjänar inte din partners trohet och respekt svin.


    Du är bara en tråkig människa som hakar upp sig som en gammal radio, och din bitterhet måste komma från att gubben hittat någon roligare att spendera tiden med.
  • Robert 832
    Tankers skrev 2017-11-18 12:33:56 följande:

    Jag är ingen bitter människa men jag är ärlig om vilket svekfullt svin du är mot din partner du förtjänar inte din partners trohet och respekt svin.


    Du har hakat upp dig på en detalj du uppenbart tycker är viktig i en relation men för många är det inte viktigt alls. En relation bygger på betydligt mer än sexuell instängdhet, det är en ömsesidig nytta av varann som gynnar båda eller alla parter på något sätt.

    Andra trivs inte i sådant du tar för givet och det är inte din uppgift att tala om för dom att ändra sig lika lite som andra har rätt att klaga på att dina värderingar förtrycker en annan människas sexualitet. (Vilket man också skulle kunna säga)
  • Tankers
    Natalieee skrev 2017-11-18 12:38:45 följande:
    Du är bara en tråkig människa som hakar upp sig som en gammal radio, och din bitterhet måste komma från att gubben hittat någon roligare att spendera tiden med.
    Du vet att jag har rätt och att du är svekfull och ett svin hoppas din partner inte är trogen mot dig du förtjänar inte di partners trohet.
  • Anonym (Anonym)

    Otrogna har inte särskilt höga tankar om sig själva annars skulle dem inte sänka så lågt som personer och vara otrogna.

Svar på tråden Otrogna