• Äldre 18 Nov 12:24
    5611 visningar
    51 svar
    51
    5611

    Dela med er av era symtomer

    Hej!

    Jag och min sambo planerar att bli gravida, och just nu går jag i väntan på ett +. Känner av en molande värk som mensverk, ömmade bröst och illamående men är rädd att jag bara "inbillar" mig.

    Kan ni snälla dela med er av vilka symptomer ni har/hade samt när ni började känna av dem. I vilken vecka plusade ni?

  • Svar på tråden Dela med er av era symtomer
  • Äldre 18 Nov 12:28
    #1

    Jag kände nåt redan innan jag skulle fått mens.Lite som mensvärk ,hungrig,lite illamående.Det kunde jag känna redan 2-3 veckor efter befrukting.Kände definitivt nåt i magen,som att mensen ska komma nu snart eller nåt.

  • Äldre 18 Nov 12:33
    #2
    Connie07 skrev 2017-11-18 12:28:14 följande:

    Jag kände nåt redan innan jag skulle fått mens.Lite som mensvärk ,hungrig,lite illamående.Det kunde jag känna redan 2-3 veckor efter befrukting.Kände definitivt nåt i magen,som att mensen ska komma nu snart eller nåt.


    Jag ska ha mens på Torsdag. Min mage har varit uppsvullen i över 1,5 vecka nu och den rumlar väldigt mycket. Kunde inte hålla mig från att testa i morse även om jag vet att det är tidigt och det var negativt. Men jag håller tummarna för + nästa vecka.
  • Äldre 18 Nov 12:42
    #3
    fhkb skrev 2017-11-18 12:33:06 följande:

    Jag ska ha mens på Torsdag. Min mage har varit uppsvullen i över 1,5 vecka nu och den rumlar väldigt mycket. Kunde inte hålla mig från att testa i morse även om jag vet att det är tidigt och det var negativt. Men jag håller tummarna för + nästa vecka.


    Lycka till!Som sagt trodde att mensen skulle komma,men istället blev det +.Så stort och underbart?Kändes rätt direkt!
  • Äldre 18 Nov 12:42
    #4
    Connie07 skrev 2017-11-18 12:42:20 följande:
    Lycka till!Som sagt trodde att mensen skulle komma,men istället blev det +.Så stort och underbart?Kändes rätt direkt!
    I vilken vecka plusade du?
  • Glinda från Oz
    Äldre 18 Nov 12:47
    #5

    Jag håller tummarna för att du är gravid!

    Jag blev gravid av misstag och hade inga symtom alls de första månaderna förutom att jag inte fick min mens. Jag gjorde ett graviditetstest då jag var i vecka 6.

  • Äldre 18 Nov 12:50
    #6
    fhkb skrev 2017-11-18 12:42:59 följande:

    I vilken vecka plusade du?


    Det var runt dagarna jag skulle fått mens,så tidigt.
  • Äldre 18 Nov 12:54
    #7
    Connie07 skrev 2017-11-18 12:50:48 följande:
    Det var runt dagarna jag skulle fått mens,så tidigt.
    Tack då ska jag vänta till nästa vecka tidigast.
  • Äldre 18 Nov 12:56
    #8
    Glinda från Oz skrev 2017-11-18 12:47:41 följande:

    Jag håller tummarna för att du är gravid!

    Jag blev gravid av misstag och hade inga symtom alls de första månaderna förutom att jag inte fick min mens. Jag gjorde ett graviditetstest då jag var i vecka 6.


    Åh v 6 :) Om jag räknar från sista mensens första dag så är jag i vecka 4 så då är det för tidigt att veta, men jag kunde inte hålla mig ????????
  • Äldre 18 Nov 12:57
    #9

    SYMPTOM herregud! Finns ingenting som heter symptomer. Ett symptom fler symptom.

  • Äldre 18 Nov 13:09
    #10
    Heystella skrev 2017-11-18 12:57:12 följande:

    SYMPTOM herregud! Finns ingenting som heter symptomer. Ett symptom fler symptom.


    Oj ursäkta, men du förstod ju uppenbarligen vad jag menade. Är inte här för att bli rättad utan för att få svar på mina frågor :) Tack ändå.
Svar på tråden Dela med er av era symtomer