• mersi89

    Stängde av hans spelkonto

    Jag kontakta företaget och bad dom stänga det. Han spelsr för mycket. Gjorde ja fel? Kan dom avslöja mig

  • Svar på tråden Stängde av hans spelkonto
  • mersi89

    Ja vet inte jag kontakta dom at ja va orolig sen så var de avstängt. Chatta med dom igår kväll dom kommee inte lämna ut någon info.

  • zemer

    Fast om han har ett problem så kommer det inte att hjälpa att stänga ner ett konto. Han kommer bara öppna ett nytt på en annan spelsajt.

  • belletristik

    toppen! förhoppningsvis kommer han tacka dig (nångång i framtiden) för att du ingrep om detta kan vara en skjuts till att han slutar. en kärlekshandling!

    allt för få ingriper och blir helt enkelt passiva medberoende.

  • mersi89
    belletristik skrev 2017-11-19 09:55:44 följande:

    toppen! förhoppningsvis kommer han tacka dig (nångång i framtiden) för att du ingrep om detta kan vara en skjuts till att han slutar. en kärlekshandling!

    allt för få ingriper och blir helt enkelt passiva medberoende.


    Tack!!! Han verkar ha fattat atr han hade ett problem
  • Aniiee
    mersi89 skrev 2017-11-19 13:30:19 följande:
    Tack!!! Han verkar ha fattat atr han hade ett problem
    Om han på riktigt har problem med speladet så "hade" han inte problem. Sånna går inte över för att man spärrar lite konton.
    Jag älskar kanske mindre än vad jag gjorde förr, men mer än du nånsin får veta
  • poppe72
    Aniiee skrev 2017-11-19 13:46:01 följande:
    Om han på riktigt har problem med speladet så "hade" han inte problem. Sånna går inte över för att man spärrar lite konton.
    Kan säga så här har han problem så lär han ha ett nytt konto senast imorgon
  • mersi89
    poppe72 skrev 2017-11-19 16:09:47 följande:

    Kan säga så här har han problem så lär han ha ett nytt konto senast imorgon


    jag ttckte den häe jävla bet 365 åt upp sååå mkt pengar. Glad att han e borta därifrån.
  • Aniiee
    poppe72 skrev 2017-11-19 16:09:47 följande:
    Kan säga så här har han problem så lär han ha ett nytt konto senast imorgon
    Exakt.
    mersi89 skrev 2017-11-19 18:27:37 följande:
    jag ttckte den häe jävla bet 365 åt upp sååå mkt pengar. Glad att han e borta därifrån.
    Ja, men om han inte vill sluta så öppnar han ett konto på Betsson. Eller Bet24. Eller på Ladbrokes, eller betsafe eller betway eller PokerStar eller William Hill eller....

    Jag tror du fattar.......This is the internet, en sida hit eller dit är skit samma när det finns hundratals till.
    Jag älskar kanske mindre än vad jag gjorde förr, men mer än du nånsin får veta
  • mersi89
    Aniiee skrev 2017-11-19 18:54:51 följande:

    Exakt.Ja, men om han inte vill sluta så öppnar han ett konto på Betsson. Eller Bet24. Eller på Ladbrokes, eller betsafe eller betway eller PokerStar eller William Hill eller....

    Jag tror du fattar.......This is the internet, en sida hit eller dit är skit samma när det finns hundratals till.


    vi får se
  • mersi89
    Aniiee skrev 2017-11-19 18:54:51 följande:

    Exakt.Ja, men om han inte vill sluta så öppnar han ett konto på Betsson. Eller Bet24. Eller på Ladbrokes, eller betsafe eller betway eller PokerStar eller William Hill eller....

    Jag tror du fattar.......This is the internet, en sida hit eller dit är skit samma när det finns hundratals till.


    vi får se
  • Gabriella2440

    Samma sak om du står på ett mobil abonnemang. Så är det bara du som kan få nåt ändrat hos operatören. Ingen kan kontakta dem förutom du själv. Tex att dra ut alla konversationer de senaste månaderna. Så det va helt fel att du kunde ens fick stänga av din sambos konto.

  • Gabriella2440

    Samma sak om du står på ett mobil abonnemang. Så är det bara du som kan få nåt ändrat hos operatören. Ingen kan kontakta dem förutom du själv. Tex att dra ut alla konversationer de senaste månaderna. Så det va helt fel att du kunde ens fick stänga av din sambos konto.

Svar på tråden Stängde av hans spelkonto