• Anonym (Nyfiken)

    Spå sig i Stockholm, tips?

    Det här med att spå sig, är det på riktigt och funkar det? Har varit nyfiken ett tag och skulle vilja testa mest för skojs skull. Någon som har tips på någon bra och seriös i stockholm? :)

  • Svar på tråden Spå sig i Stockholm, tips?
  • Anonym (123)

    Klart det funkar. Jag spår och har aldrig haft en missnöjd kund. 

    Det är bara att säga lite generella saker som dom vill höra. Och idioterna betalar för det! 

  • Anonym (Billabli)

    Billablin, Camilla. Hon är toppen

    www.billablin.se

    Hon har hjälpt mig att se tidigare liv och komma vidare när livet känts tufft.

  • Gubblerier

    Jag är ledsen att behöva göra dig besviken, men det fungerar inte. Garaterat.

    Om du insisterar på att göra det trots vetskapen om att du blir lurad så hade jag valt den absolut billigaste du kan hitta. Du blir således av med så lite pengar som möjligt på det självförvållade bedrägeriet.

    Jag hoppas att du finner svaren du söker. Fast inte hos en spådam/-herre.

  • evaeriksson

    Hej jag läste era trådar om spådom och jag kan förstå att man bli osäker, om det finns någon som kan spå eller om det är bluff och båg. Tyvärr är det så att det är för många som inte kan, inte alls har ett uns av nåot egentligen, som sitter på spålinjer och förstör för de som har en förmåga. De som har förmågor skiljer sig direkt från den generella delen av så kallade spådamer. Den gruppen kan inte se vad som precis hänt dig, eller vad han sa till dig för ett par dagar sedan, eller varför ni började bråka..det blir mer detaljrikt och exakt vad som hänt dig med ett äkta medium. Jag behöver aldrig fråga någon vad som hänt för jag ser det direkt., Det bästa tipset för att hitta ett äkta medium är att leta efter dom som syns i media med feedback och har hjälpt under många år, ch med det kommer feedback från verkliga människor som man kan hitta i person. Då hamnar den sierskan/mediumet/spådamen på en helt annan kategori.Folk känner till henne/honom. Jag har jobbat under 25 år nu som medium och synts i massmedia och även utanför Sveriges gränser Så det är en fråga som alltid kommer ha delade meningar och de som inte tror alls. Så är det bara. Tyvärr är det så att skojare finns inom branschen och barriären att få bort som inte är hög nog, inte än. Alla spålinjer med dessa "fantastiska" medium som inte ens kan tala om vad som hänt dig om du inte själv måste säga först
    Mvh Eva


    Eva
Svar på tråden Spå sig i Stockholm, tips?