• Äldre 19 Nov 10:45
    1545 visningar
    4 svar
    4
    1545

    hjälp med uppsats

    Hej,

    Jag vet att detta är djupt omoraliskt men min tid finns inte av olika anledningar och behöver hjälp med att hitta någon så kallad spökskrivare för att skriva min d-uppsats... Finns det någon som vet hur man får tag på en seriös sådan? Jag fick tipset om att detta existerar när jag läste metro, dock vet jag  inte hur man får tag på någon sådan... Har inte hittat någon som verkar direkt seriös när jag googlar...  

  • Svar på tråden hjälp med uppsats
  • Anonym (123)
    Äldre 19 Nov 11:18
    #1

    Hur mycket betalar du?

  • Anonym (Varfö­r!?)
    Äldre 19 Nov 12:38
    #2

    Varför skjuter du inte på den tills tid finns? Fattar inte hur du ska kunna rättfärdiga för dig själv att du fått en fil. mag som du inte bevisat dig värdig. Ett hån mot de som kämpar för att ta sig till uni och klarar studierna för att ta sig nånstans i livet och som inte kan köpa sig en examen. Så ska du sitta där och försvara en uppsats du inte ens skrivit!

  • Äldre 19 Nov 13:10
    #3

    vet riktigt vad det kostar men runt 15-20

  • Anonym (v)
    Äldre 19 Nov 13:17
    #4
    anastacia87 skrev 2017-11-19 10:45:24 följande:

    Hej,

    Jag vet att detta är djupt omoraliskt men min tid finns inte av olika anledningar och behöver hjälp med att hitta någon så kallad spökskrivare för att skriva min d-uppsats... Finns det någon som vet hur man får tag på en seriös sådan? Jag fick tipset om att detta existerar när jag läste metro, dock vet jag  inte hur man får tag på någon sådan... Har inte hittat någon som verkar direkt seriös när jag googlar...  


    Har du inte tid att skriva uppsatsen så får du skjuta på det. Du vill inte sätta dig i situationen att resten av livet veta att din examen inte är din egen prestation. Det kommer att jaga dig. Det är mycket bättre att vänta med att skriva den tills du har tid.

    Det är inte bara omoraliskt, det är också urbota korkat att låta någon annan skriva den.
Svar på tråden hjälp med uppsats