• Anonym (Kaffedraken)

    Svårt att fo erektion

    Hej alla på forumet!
    Jag har i hela mitt liv haft svårt att få erektion 'när det gäller'.
    Själv går det bra men med en kvinna i rummet tvärstopp, och jag lovar jag är inte dragen åt annat håll.

    Med mina barns mamma tog det flera är innan jag 'fick till det' och sedan blev det fyra barn.
    Min fru blev sedan otrogen och öppet nämnde hon att hon haft sex med andra.
    Jag accepterade eftersom jag inte orkade gå igenom eländet med erektionsproblem igen men naturligtvis drog hon till slut.

    jag har tre kommentarer:

    #1 Det är hemskt när kvinnor är nedlåtande mot män när dom har prestationsproblem, detta är ett stort problem för oss berörda

    #2 det är jobbigt för oss män när kvinnor dömer oss för utseende osv och man kan inte svara upp för att man ' är ingen man' om man har potensproblem

    #3 Jag har liten penis också och det är inte något man låter gå förbi när kvinnor diskuterar. Min förra fru jobbar på samma företag som jag och nu fnissar alla kvinnor och det leder antagligen till att jag snart säger upp mig. Tack kvinnor!

    I hela #metoo debatten skulle jag vilja slå ett slag för oss män som lider , av pikar och hån från kvinnor som inte tycker vi är OK för vi inte vilt kan 'sätta på' on demand...

    Vad jag sett är kvinnor väldigt tuffa i debatten men det syns nog mer i industrin än i den akademiska världen skulle jag gissa

Svar på tråden Svårt att fo erektion