• Anonym (L)

    Vill ha trekant med en extra kvinna

    Jag är en kvinna som fantiserar om att ha trekant med min man och en extra kvinna. Bara tanken av att se min man knulla en annan kvinna framför mig och spruta i en annan kvinnas fitta är så upphetsande. Kan hända att jag blir lite svartsjuk såklart när jag ser det men skulle vilja testa det. Hur/var kan jag hitta en tjej som vill ställa upp på det?

  • Svar på tråden Vill ha trekant med en extra kvinna
  • Anonym (Man)
    Anonym (L) skrev 2017-11-19 12:43:14 följande:

    Jag är en kvinna som fantiserar om att ha trekant med min man och en extra kvinna. Bara tanken av att se min man knulla en annan kvinna framför mig och spruta i en annan kvinnas fitta är så upphetsande. Kan hända att jag blir lite svartsjuk såklart när jag ser det men skulle vilja testa det. Hur/var kan jag hitta en tjej som vill ställa upp på det?


    Vet inte vart du ska hitta kvinnan men jag håller ned att det vore häftigt att se sin partner knulla någon annan inför ögonen på en själv.
  • Anonym (L)
    Anonym (Man) skrev 2017-11-19 12:55:35 följande:

    Vet inte vart du ska hitta kvinnan men jag håller ned att det vore häftigt att se sin partner knulla någon annan inför ögonen på en själv.


    Var hittar man någon,? Några tips
  • Anonym (Undrande)
    Anonym (Man) skrev 2017-11-19 12:55:35 följande:

    Vet inte vart du ska hitta kvinnan men jag håller ned att det vore häftigt att se sin partner knulla någon annan inför ögonen på en själv.


    Blir ni inte svartsjuka? Undrar verkligen vad de är som är så häftigt.. önskar jag var mer så.. Jag dör ju bara min karl säger att någon annan är snygg.. vill sluta med det :(
  • Anonym (L)
    Anonym (Undrande) skrev 2017-11-19 18:28:30 följande:

    Blir ni inte svartsjuka? Undrar verkligen vad de är som är så häftigt.. önskar jag var mer så.. Jag dör ju bara min karl säger att någon annan är snygg.. vill sluta med det :(


    Jo jag blir svartsjuk men kan ändå inte sluta tänka på hur det hade varit att testa det. Jag skulle nog bli sjukt upphetsad om min man knullade en annan kvinna framför mina ögon och ännu mer upphetsad om han sprutade i henne flera gånger
  • Anonym (NEJ!!!)
    Anonym (Undrande) skrev 2017-11-19 18:28:30 följande:

    Blir ni inte svartsjuka? Undrar verkligen vad de är som är så häftigt.. önskar jag var mer så.. Jag dör ju bara min karl säger att någon annan är snygg.. vill sluta med det :(


    Hellre att känna svartsjuka än och vilja se sin make knulla en annan! ser att du iaf älskar din man så snälla låt inte denna äckliga tråd inspirera dig! det förstör bara relationer! ligger en man med sin fru och en till kvinna kommer han inte längre fram att nöja sig med endast fruan DÅ ÄR DET KÖRT KAN JAG LOVA ER. Usch!
  • Anonym (L)
    Anonym (NEJ!!!) skrev 2017-11-20 01:46:17 följande:

    Hellre att känna svartsjuka än och vilja se sin make knulla en annan! ser att du iaf älskar din man så snälla låt inte denna äckliga tråd inspirera dig! det förstör bara relationer! ligger en man med sin fru och en till kvinna kommer han inte längre fram att nöja sig med endast fruan DÅ ÄR DET KÖRT KAN JAG LOVA ER. Usch!


    Om man kommer överens om det är det en annan sak.
  • Anonym (En man)

    Det är en fantasi/önskan som min fru också har. Hon vill att den andra kvinnan ska vara erfaren av att ha deltagit i trekanter. Ingen nybörjare alltså. Alla tre ska vara "aktiva" säger min fru. Jag får inte kyssa den extra kvinnan är den enda regeln. Sen ska hon ha stora bröst också. Jag kan tänka mig gå min fru till mötes. Men var hittar man henne?

  • Anonym (NEJ!!!)
    Anonym (L) skrev 2017-11-20 07:43:44 följande:

    Om man kommer överens om det är det en annan sak.


    Det är inte en annan sak snarare värre då det blir *tillåtet* för mannen att göra affärer överallt. nu förstår han att du iaf inte blir sårad på samma sätt om du kmr på han och har har bästa försvaret det var ju du som bad om det! så honom direkt bryr du dig inte om och han likadant!
  • svenskitelge
    Anonym (NEJ!!!) skrev 2017-11-20 08:51:31 följande:
    Det är inte en annan sak snarare värre då det blir *tillåtet* för mannen att göra affärer överallt. nu förstår han att du iaf inte blir sårad på samma sätt om du kmr på han och har har bästa försvaret det var ju du som bad om det! så honom direkt bryr du dig inte om och han likadant!
    Håller inte med där.
    Grejen är ju att man är överens om var och hur, frångår någon det och kör sitt eget race så är det att gå bakom ryggen på sin partner.
    Vi gör saker med andra men vi är öppna och pratar om det. Känns det inte ok för någon så blir det inget.
  • Anders 386
    Anonym (NEJ!!!) skrev 2017-11-20 01:46:17 följande:
    Hellre att känna svartsjuka än och vilja se sin make knulla en annan! ser att du iaf älskar din man så snälla låt inte denna äckliga tråd inspirera dig! det förstör bara relationer! ligger en man med sin fru och en till kvinna kommer han inte längre fram att nöja sig med endast fruan DÅ ÄR DET KÖRT KAN JAG LOVA ER. Usch!
    Får det honom att inte nöja sig med frun kanske det inte var något bra förhållande från början? Då kanske var bäst som skedde?

    Jag ser det förstås precis tvärtom - ett sexliv med vida gränser som tillåter att båda får leva ut sina fantasier är en väldigt bra grogrund för ett bra förhållande. Ett sånt förhållande vill man verkligen inte lämna.
Svar på tråden Vill ha trekant med en extra kvinna