• Äldre 19 Nov 20:00
    2793 visningar
    10 svar
    10
    2793

    Nån att prata med

    Tycker det är svårt att hitta en tjej att prata med om allt mellan himmel och jord.

    Jag har försökt på bc och ds utan nåt riktigt ihållande.

    Blir några medd för att liksom dö ut efter ett tag.

    Vill prata med nån liksom ihållande, man skickar för att se att den andre läst, men svarar först 1 vecka senare eller efter man skickat igen, är det för tjejer har så många att prata med?

    Jag vill prata med nån runt 20-45 (själv är jag 36)

    Kanske skicka lite bilder, man vill väl gärna att det finns en chans att ses, men det är svårt på dom sidorna när man inte är singel!

    Det är inte just att ses som är det primära utan män som faktiskt svarar och inte efter 2 medd skriver att man ska fortsätta på kik eftersom jag inte ens har det. Föreslår man bildbyte på mejl så känns man som en jävla dinosaurie!

    Nån som har nåt tips vartman hittar nån varelse att prata med?

  • Svar på tråden Nån att prata med
  • Anonym (A)
    Äldre 19 Nov 21:02
    #1

    Heej! Ge tinder ett försök!

  • Anonym (G)
    Äldre 19 Nov 21:06
    #2
    Anonym (A) skrev 2017-11-19 21:02:48 följande:
    Heej! Ge tinder ett försök!
    Just så
  • Kitsch­Queen
    Äldre 19 Nov 21:16
    #3
    Speeddevil skrev 2017-11-19 20:00:24 följande:

    Tycker det är svårt att hitta en tjej att prata med om allt mellan himmel och jord.

    Jag har försökt på bc och ds utan nåt riktigt ihållande.

    Blir några medd för att liksom dö ut efter ett tag.

    Vill prata med nån liksom ihållande, man skickar för att se att den andre läst, men svarar först 1 vecka senare eller efter man skickat igen, är det för tjejer har så många att prata med?

    Jag vill prata med nån runt 20-45 (själv är jag 36)

    Kanske skicka lite bilder, man vill väl gärna att det finns en chans att ses, men det är svårt på dom sidorna när man inte är singel!

    Det är inte just att ses som är det primära utan män som faktiskt svarar och inte efter 2 medd skriver att man ska fortsätta på kik eftersom jag inte ens har det. Föreslår man bildbyte på mejl så känns man som en jävla dinosaurie!

    Nån som har nåt tips vartman hittar nån varelse att prata med?


    Förstår inte riktigt vad du menar. Prata om allmänna saker? Du vill träffas men är inte singel? Om du söker en chattvän spelar det väl ingen roll om du är i ett förhållande. Eller vill du hitta en ny partner?
    Och vilken typ av bilder gäller det? Naturbilder, bilder på husdjur eller vad?
    Många lösa trådar här för att besvara din fråga.
  • Anonym (K)
    Äldre 19 Nov 21:18
    #4

    Berätta mer om dig..

  • Äldre 19 Nov 21:23
    #5

    Var mer specifik med vad du söker och varför du tror att just den personen du pratar med är rätt för dig samtidigt som du funderar på vad du har att erbjuda i tur.

    Speciellt på ds är folk såpass ärliga och raka att man sällan hänger sig åt lösa konversationer. De dör efter bara ett par mail och särskilt kvinnor där har sina inkorgar fulla. De spenderar i regel bara sin tid på de som står ut från andra.

  • Rydén9­1
    Äldre 19 Nov 22:51
    #7

    De kan vara svårt ibland och chatta med folk vissa skriver knappt ingenting det är rätt jobbigt

  • Äldre 20 Nov 13:19
    #8

    Jag är väl öppen med vad jag söker, prata, blir det mer för att man bor nära o gillar varann, ja då är funkar det med.

  • Äldre 20 Nov 19:59
    #10
    Rydén91 skrev 2017-11-19 22:51:07 följande:

    De kan vara svårt ibland och chatta med folk vissa skriver knappt ingenting det är rätt jobbigt


    Vet inte riktigt vad jag ska klämma till med.

    Söker väl mejlkompis, kk/älskarinna, vän, nån att prata bort en stund med.

    En flört?

    Jag bor i Skövde och hoppas väl på att nån bor inärheten, men det är liksom inget tvång.

    Jag vill väl bryta det där daglig, zombie livet liksom, vet inte riktigt hur jag kommer ur det.
  • Anonym (Gris)
    Äldre 20 Nov 21:55
    #9
    Speeddevil skrev 2017-11-20 19:59:46 följande:

    Vet inte riktigt vad jag ska klämma till med.

    Söker väl mejlkompis, kk/älskarinna, vän, nån att prata bort en stund med.

    En flört?

    Jag bor i Skövde och hoppas väl på att nån bor inärheten, men det är liksom inget tvång.

    Jag vill väl bryta det där daglig, zombie livet liksom, vet inte riktigt hur jag kommer ur det.


    Du vill alltså hitta någon att vara otrogen med?

    Fattar du inte att det är därför ingen vill chatta med dig?
  • Äldre 21 Nov 19:43
    #10
    Anonym (Gris) skrev 2017-11-20 21:55:11 följande:

    Du vill alltså hitta någon att vara otrogen med?

    Fattar du inte att det är därför ingen vill chatta med dig?


    Fast du har nog inte läst allt, jag sökte nån att prata med också, öppen för allt.
Svar på tråden Nån att prata med