• Anonym (gman)

    Sex med 2 män

    Ja, hur är det kvinnor, bättre med 2 snablar?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sex med 2 män
  • Anonym (Snällafrun)

    I love it!
    Känslan av att ha 2 eller fler män som njuter av mig...mmm

  • MammAmma

    Aldrig testat, men min främsta sexfantasi är med bisexuella killar, som även har sex med varandra då.

  • Anonym (Snällafrun)
    alexandraP skrev 2017-11-21 12:01:37 följande:

    Jag har varit med om det ganska många gånger. För att det skall lyckas måste killarna vara lite samspelta och byta position med jämna mellanrum. Skönast är kulmen med "DP" med en kuk i fittan och en i anus som båda rör sig i takt.  Det här kräver verkligen att killarna är samtränade. 
    På finlandskryssningarna brukar det finnas en hel del killar i 20-årsåldern som är helt inställda på det här och är fantastiska ragg...


    På senaste kryssningen raggade jag i baren medans min man satt och sippade på en GT. En kille nappade och han fick följa med till min man som godkände honom. Det var starten på 4 timmar himmelskt sex. Inkluderade även en DP.
  • Anonym (Stygga frun)
    Anonym (Snällafrun) skrev 2017-11-21 13:01:25 följande:
    På senaste kryssningen raggade jag i baren medans min man satt och sippade på en GT. En kille nappade och han fick följa med till min man som godkände honom. Det var starten på 4 timmar himmelskt sex. Inkluderade även en DP.

    Kryssningar är perfekta för våra ändamål.


    Minst en gång i månaden.


    Jag, min make och en "Bekant"


    Helsingfors t o r oftast.


    Spa, restauranger, shopping och SEX på fler.

  • åshild
    Anonym (Snällafrun) skrev 2017-11-21 13:01:25 följande:
    På senaste kryssningen raggade jag i baren medans min man satt och sippade på en GT. En kille nappade och han fick följa med till min man som godkände honom. Det var starten på 4 timmar himmelskt sex. Inkluderade även en DP.
    Ooohh ....  Om jag bara vågade.  Jag är 40+, å har inga problem att få killar ned mot 25-års ålder. Men detta tycker jag verkar lite "skumt".  
  • Anonym (Snällafrun)
    åshild skrev 2017-11-22 14:23:40 följande:
    Ooohh ....  Om jag bara vågade.  Jag är 40+, å har inga problem att få killar ned mot 25-års ålder. Men detta tycker jag verkar lite "skumt".  
    Jag har alltid min man med som "bodyguard". Men vi tänder båda på det. Skulle vilja testa att vara en riktig hotwife nångång men min man kan inte hålla sig utan vill vara med och leka samtidigt.
  • åshild
    alexandraP skrev 2017-11-22 14:52:27 följande:

    Det är inga problem. På helgerna åker många killar två och två eftersom dom vet att många kvinnor letar just efter nåt sånt.  Ta med en tjejkompis så kan ni ju köra en fyrkant...


    Ja, kanske det hade varit nåt. Hur gamla är dom killarna som raggar ?    Jag (vi) vil inte bli sädd på som  gamla desperata  "tantslem"-kärringar.  
  • Anonym (Stygga frun)
    Anonym (Snällafrun) skrev 2017-11-22 15:16:29 följande:
    Jag har alltid min man med som "bodyguard". Men vi tänder båda på det. Skulle vilja testa att vara en riktig hotwife nångång men min man kan inte hålla sig utan vill vara med och leka samtidigt.
    Minst 2 st bodyguards, annars går jag inte ombord. 
  • åshild
    alexandraP skrev 2017-11-22 16:41:55 följande:

    Mellan 18 o 25 skulle jag säga.  Men jag skulle vilja säga att många uppskattar mogna kvinnor som är mer utlevande. So go for it...


    Wow ......   Förvånad  SkålPlusKyss     Flört
  • Anonym (Snällafrun)
    Anonym (Stygga frun) skrev 2017-11-22 16:50:26 följande:
    Minst 2 st bodyguards, annars går jag inte ombord. 
    Hur många ligger du med om du har 2 bodyguards?
Svar på tråden Sex med 2 män