• Anonym (Jag)

    Otrogen

    Hej. Min man o jag har 3 barn. Små.. hursom vi har och har haft det jobbigt, VÄLDIGT JOBBIGT.stora kulturkrockar osv... så ja hörded med mitt ex i somras för ja bara behövde nåhon som lyssna på mig. Och än idag e ja sexuellt attraherad av denna man, han är liksom MAN. Min make är sån jävla mamma gris o så omanlig på alla sätt o vis. Eftersom ja e så dum så såg han vår konversation och ja blev avslöjad. Sen dess har han mer lr mindre varje dag straffat mig med ord och hot om att ja aldrig mer ska få se våra barn. Jag får absolut inte gå ut med mina vönner bara om han tycker det... han söger att ja måste leva som han vill om ja ska få vara kvar... borde han verkligen straffa mig så här? Om han valt att acceptera o jobba på relationen så kan han väl inte straffa mig i all evighet. Vsrför ja e kvar? Jo för ja vögrar lämna mina barn. Meen ja e så psykiskt nedbruten...

  • Svar på tråden Otrogen
  • CitronTulo

    Kan förstå att din man ogillade att du hörde av dig till ditt ex som du fortfarande är tänd på när ni hade det jobbigt!! Jag menar, hur tänkte du där? Okej att du behövde någon att prata med, men är väl inte så lämpligt att vända sig just till sitt ex!?
    Sen så är det ju inte rätt av din man att straffa dig i all evighet för det eller komma med hot gällande barnen..

    Får jag fråga varför du valde din man som du beskriver som en morsgris framför ditt ex som du tydligen gillar mer??

  • Anonym (Jag)
    CitronTulo skrev 2017-11-20 21:27:01 följande:

    Kan förstå att din man ogillade att du hörde av dig till ditt ex som du fortfarande är tänd på när ni hade det jobbigt!! Jag menar, hur tänkte du där? Okej att du behövde någon att prata med, men är väl inte så lämpligt att vända sig just till sitt ex!?
    Sen så är det ju inte rätt av din man att straffa dig i all evighet för det eller komma med hot gällande barnen..

    Får jag fråga varför du valde din man som du beskriver som en morsgris framför ditt ex som du tydligen gillar mer??


    De va en slump, mitt x hörde av sig till mig.... sen så flöt samtalet på.. skit dumt ja vet..

    Ja du, i början var han inte alls som han är nu, han är ett monster nu, han va elak innan otrohets grejen också. dock inte i den här graden.... 

    Ja valde han när ja va som skörast och ja var kär i han, jag är kär i han när han e sitt rätta jag, men sen så slår de bara över o han blir hemsk...:( ja e nog rädd för att vara ensam tror jag. Sen vara utan barnen
Svar på tråden Otrogen