• mor3

    tappa sexlusten efter steloperation

    Min min gjorde en steloperation i ländryggen i Februari i år.


    Allt gick jätte bra han mår jätte bra.


    Men en stor biverkning som vi ej förstår oss på är sexlivet.


    Han har 0 sug till sex och samlag.


    Han kan få upp lille man och jag onanerar åt honom men skulle vi gå längre en så så är det 0 intresse lille man liksom säger nej.


    Biverkning 2 är att han inte vaknar när han behöver men det tror läkarna ska bli bättre och inget som ska vara nån fara.


    Men sex nej det går inte.


    Hur ska jag göra med min sexlösa man nått man kan göra? Nått ni råkat ut för och i så fall hur har ni löst det?


    Som i kväll har vi försökt allt först god middag ute & spa sen hem och mös med vin ost framför öppna spisen o levande ljus och gosa.


    Men när vi kommer till sänghalmen så är suget liksom helt bort blåst.


     


    Snälla nån hjälp oss.

  • Svar på tråden tappa sexlusten efter steloperation
  • Anonym (Herman Von Gottsnopp)

    Otroligt att läsa om en kvibna som vill få sig ett skjut. och det hör kom du på lagom tills dess att att han ska vara stel i kroppen. Hoppas för din egen moral att du var lika på tidigare "med lille man" eller försöker du börja berättiga massa otrohet?. I så fall ta upp det med honom att han nu är handikappad och trots allt har du ju tastat om sex i alla år. Seriöst om du ska vara otrogen så behöver du väl knappast moraliskt stöd från sveriges mest omoroliska diskutionsforum

  • Tess 81

    Anonym ursäkta mig men vilken mansgris e du.

    Vi e många kvinner därute som inte får det sexet vi önskar i våra relationer, tror du bara de är kvinnor som e "trötta" & "har ont i huvudet".

    Hon frågad de om råd o tips, kanske någon annan som steloprererats har haft samma problem som löst sig.

    O du hoppar direkt till anklagande om rättfärdiga otrohet, de e bra vi vet i alla fall du du hade löst problemet om de var ditt.

    Mor 3 jag hoppas att det kommer lösa sig för er så att lille man får vara o leka igen ????

Svar på tråden tappa sexlusten efter steloperation