• Sofvid7

    Tvillingar BF Maj/Juni -2018

    Hej! Fler som väntar tvillingar i maj/juni/juli? Jag har bfjubi nen lär väl bli maj. Fick veta på tidigt UL i v10 när jag skulle se hur långt gången jag var. En trevlig chock haha! Har ett barn sedan innan, född sep -16. Ska på nytt ultraljud den 1/12 så det ev är enäggstvillingar utan fosterhinnor mellan.. Startar gärna någon FB grupp ?? Bor i Skåne.

  • Svar på tråden Tvillingar BF Maj/Juni -2018
  • Majsan28

    Hej!

    Jag väntar tvillingar, efter IVF också i Skåne, med BF 2 juli. Men förmodligen blir det tidigare.

    Hakar gärna på en FB-grupp!

  • elisa88

    Hej! Jag är i vecka 15 nu och väntar tvillingar till sommaren. Vet ni om det finns någon tvillinggrupp på Facebook?

  • evnor2

    Hej fick reda på i veckan att jag är gravid med tvillingar. Är i v. 13 beräknad till till början av augusti, men de lär komma i Juli. Men de är så galet. Mina första barn är det. Vi har försökt i ca 7 år att bli gravida. Har försökt med IVF å allt sånt men inte blivit gravida då. Nu är det naturligt å så blir det tvillingar. Det är så sjukt.

  • evnor2

    Hej fick reda på i veckan att jag är gravid med tvillingar. Är i v. 13 beräknad till till början av augusti, men de lär komma i Juli. Men de är så galet. Mina första barn är det. Vi har försökt i ca 7 år att bli gravida. Har försökt med IVF å allt sånt men inte blivit gravida då. Nu är det naturligt å så blir det tvillingar. Det är så sjukt.

  • Woohooo
    evnor2 skrev 2018-01-25 09:55:23 följande:

    Hej fick reda på i veckan att jag är gravid med tvillingar. Är i v. 13 beräknad till till början av augusti, men de lär komma i Juli. Men de är så galet. Mina första barn är det. Vi har försökt i ca 7 år att bli gravida. Har försökt med IVF å allt sånt men inte blivit gravida då. Nu är det naturligt å så blir det tvillingar. Det är så sjukt.


    Wow, vilken fantastisk present! Funkar allt bra?
  • evnor2
    Woohooo skrev 2018-02-06 20:44:35 följande:

    Wow, vilken fantastisk present! Funkar allt bra?


    Allt funkar bra:) Nu har den första chocken lagt sig så nu är det bara roligt:)
Svar på tråden Tvillingar BF Maj/Juni -2018