• sakalladtilla

    Trademax kontinentalsäng? Hiss eller diss?

    Hej. Jag och sambon ska byta säng från våran 160 säng till en breeeeed!

    Det är fruktansvärt trångt när dottern kommer in och vill sova hos så man är rent stel i kroppen och har ont överallt.

    Vi vill såklart ha så bra säng som möjligt till en så låg peng som möjligt. Sprang över en kontinentalsäng på trademax som är 210 cm bred. Hade varit fantastiskt! Royal kingsize hette den nog tom.

    Men hur är egentligen kvalitén på deras sängar? Man ska ju inte behöva byta säng på mååååååååånga år igen helst..

    Erfarenheter?

  • Svar på tråden Trademax kontinentalsäng? Hiss eller diss?
  • Lisa Andreasson

    Hej! Jag var också osäker på Trademaxsängar, precis som du. Men vi har haft vår Royal Kingsize i 5 år nu och vi är SÅ nöjda. Helt fantastisk säng till det priset. Så jag kan bara rekommendera sängen. Jag litar på att den håller i minst 5 år till. I butiken där jag köpte den i (Danderyd) informerade dem om att sängarna hade 10 års garanti. Så om något, mot förmodan, skulle hända har ni ju alltid garantin att falla tillbaka på. Lycka till! 

  • sakalladtilla

    Tack för svaret Lisa!

    Skönt att få feedback från någon som faktiskt har en likadan säng. Tusen tack. Får en att fundera mer på att köra på den faktiskt :)

    Kramis!

Svar på tråden Trademax kontinentalsäng? Hiss eller diss?