• Anonym (Förvirrad)

    Han tog bort mig

    Okej, ponera att du har en manlig bekant som du chattat ganska mycket med senaste tiden. Du är förlovad och det vet han om, ni pratar bara vänskapligt.

    En dag ändrar du din status till ?gift? och då tar han bort dig som vän och svarar inte längre på dina meddelanden.

    Hur skulle du tolka den situationen?

  • Svar på tråden Han tog bort mig
  • Anonym (Han ville mera)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2017-11-21 21:52:46 följande:

    Okej, ponera att du har en manlig bekant som du chattat ganska mycket med senaste tiden. Du är förlovad och det vet han om, ni pratar bara vänskapligt.

    En dag ändrar du din status till ?gift? och då tar han bort dig som vän och svarar inte längre på dina meddelanden.

    Hur skulle du tolka den situationen?


    Som att han blev pissed off, då han ville ha mera. Nu släcktes drömmen.

    Ville du bara ha vänskaplig chatt? Vet din man om att ni chattat?
  • Anonym (X)

    Precis den här trådstarten har varit upp tidigare. Sök så kan du se vad TS fick till svar.

  • Påven Johanna II
    taquine skrev 2017-11-21 21:58:06 följande:

    Men snälla ts vad tror du själv? Låtsas du lite dum nu....


    Hon kanske inte behöver låtsas?
  • Anonym (Tysk)

    Han hoppades på er och du visste det och gillade bekräftelsen men när du blev gift då insåg han att han kan hitta någon mer tillgänglig.

  • Anonym (Förvirrad)
    Anonym (Han ville mera) skrev 2017-11-21 21:55:18 följande:

    Som att han blev pissed off, då han ville ha mera. Nu släcktes drömmen.

    Ville du bara ha vänskaplig chatt? Vet din man om att ni chattat?


    Det var min gamla lärare, så jag hade verkligen ingen baktanke med det. Tyckte bara det var kul att babbla minnen.

    Min man känner till honom ja?
  • Anonym (Förvirrad)
    Anonym (X) skrev 2017-11-21 21:57:02 följande:

    Precis den här trådstarten har varit upp tidigare. Sök så kan du se vad TS fick till svar.


    Ok?
  • Anonym (Förvirrad)

    Han är typ 30 år äldre än mig, tror knappast han hade något djupare intresse för mig. Han visste ju att jag var förlovad och gravid.

  • Anonym (Han ville mera)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2017-11-21 22:01:23 följande:

    Det var min gamla lärare, så jag hade verkligen ingen baktanke med det. Tyckte bara det var kul att babbla minnen.

    Min man känner till honom ja?


    Vet din man om att du chattat med honom? Han kanske också kan lösa mysteriet?
  • Anonym (Han ville mera)

    Han kanske tyckte det var tråkigt att chatta?

  • Anonym (Ville mer)

    Lika vänliga svar som vanligt på familjeliv, mobbarforum nr 1.

    Antagligen ville han något mer med dig TS, och när du markerade att du var gift så blev det för svårt för honom. Bara att strunta i, märkligt beteende från hans sida, men du kan inte göra något åt det.

  • Elis73

    Eller så har han en partner som ville att kontakten skulle brytas (ny partner, eller partner sedan tidigare som nu såg att han chattade med dig). Partnern kanske såg en avisering om statusuppdatering på dig och reagerade.....

  • Anonym (H)

    Han kanske blev besviken flr att du inte bjöd honom på bröllopet eller ens sa något? Spekulerar bara :)

Svar på tråden Han tog bort mig