• Pimpinellan

    Fel på Facebook- finns inget där

    Bara den blå översta randen finns- sen inget alls där under! F.B strular i princip jämt och jag är dödens less! Hänger sig konstant, krånglar, segt, men det här var nytt, att inget fanns. Fler med samma problem?

  • Svar på tråden Fel på Facebook- finns inget där
  • Mantrasina

    KÖr du Chrome och har råkat klicka upp messenger? För där finns aldrig nåt för mig. Prova öppna det igen bara.

  • Pimpinellan
    Mantrasina skrev 2017-11-22 18:27:04 följande:
    KÖr du Chrome och har råkat klicka upp messenger? För där finns aldrig nåt för mig. Prova öppna det igen bara.
    Nej- har varken Crome eller Messenger. Provat öppna om massor med gånger.
  • Pimpinellan

    Det enda jag får fram är kontoinställningar. Så makalöst irriterande!! Finns INGET på nätet som krånglar så mycket som F.B!

  • Pimpinellan

    Samma visa idag igen!! Trodde det skulle gå till sig över natten, men icke. Nu är jag inte bara irriterad utan ledsen. F.B är en mycket stor del av mitt liv och just idag av alla dagar vill jag verkligen in! Hur får man tillbaks sidan?! Nåt händer på den för siffran på nya händelser har ökat, men det syns ju inte!

  • Pimpinellan

    Funkar gå in via makens startsida-Crome, men det är ju krångligt som attan och ändå irriterande! Vill gå in som vanligt utan att logga in och slippa allt rödmålat när jag skriver! Gah!

Svar på tråden Fel på Facebook- finns inget där