• Wirgata

    Sexuell torka

    Hej gott folk!


    Tjejer, kvinnor, damer, killar, män, herrar!!!


    Både ni som vill ha mer och som inte an ge det er partner önskar.


     


    Har ni något bra sätt att få fart på en kvinna som har låg lustnivå, min har alltid haft en låg nivå av lust, motsatt mig som skulle kunna både snabbisar och länge flera ggr om dagen.


    Jag har alltid tyckt det är jobbigt med så stor skillnad, i perioder kan det vara 4-5 veckor mellan gångerna, ibland något mer. det ligger alltså i nivån 1 gång per månad i snitt sedan många år. i början var det oftare och annorlunda på många sätt.


    Saker ändrar sig, jag vet, men för mig är det underligt att ha så liten lust som hon har, och ja kanske har jag väldigt stor lust. Jag skulle vara nöjd om det hände lite oftare kanske 2-3ggr på en vecka. Jag vet att man är trött efter jobb, att städ, disk, tvätt, barn och andra aktiviteter påverkar. Barnstadiet är avverkat sedan länge och huset är tomt förutom när de och barnbarn kommer hem.


    Huvudvärk, förkyld.........


    Och ja hon älskar mig verkligen, men hennes lustnivå är låg.


    Jag har tidigare fått höra att det är för varmt, (sommar) det är för kallt (vinter), de kan höra oss, även på båtresan eller hotellet. andra saker som kan påverka är jag också medveten om och har alltid tagit min de i hushållet. Varit pappaledig, tagit barnen på heltid medan hon läste på högskola, arbetat extra både hemma och på arbete för att få extra pengar till gemensamma saker eller något till barnen.


    Kommit med blommor romantisk som jag är, lagar mat så ofta jag hinner före henne, festlig mat är mitt starka kort, men även en hejare på husman eller pannkakor. Städar o grejar med allt. Ger ett å annat fotbad, med fotmassage och inoljning. Ja jag kan lägga till mycket, och hon gör sådana saker för mig också.


     


    Har vi varit på festligheter med vänner och kommer hem så är hon än mindre intresserad, och jag är uppåt och mer villig efter att ha haft roligt och trevligt med vänner. Hennes mentala har då fått stimulans och hon behöver väl slappa.


     


    Jag har alltid levt efter att vara trogen, och förutsätter att hon också tänker så.


    Dock kan man ju aldrig vara helt säker, men jag tar det hela med ro.


    Skulle så ske, så ja vad ska jag göra...


     


     


    Så har ni förslag på vad jag/vi kan göra. prata funkar kasst när det gäller sex. hon tar det som anklagelser och påhopp.


    Kan man sänka sin lust med något naturpreparat? Eller höja hennes?


    Finns det bra mediciner för det? Har haft antidep men de påverkade inget på mig i minskad lust, vilket de kan göra, det enda som hände var att jag nästan aldrig fick utlösning, men var alltid lika sugen på sex som före och nu. Hon får ompyssling både före och efter, och hon älskar min tunga. så....


    Ni tjejer som haft det på samma sätt hur har ni ändrat på det? Eller par?


    Hur har ni killar/män kunnat minska er lust?


    Glöm allt som att träna, sluta tänka på sex, o sådana dumma förslag, det funkar bara på några få. träning kan dessutom öka lusten. Och att tänka bort lusten är bara en utopi som vissa tror fungerar.


    Jag kan onanera, men hur kul är det egentligen?


    Jag vill ha närheten, och vill hålla på länge.


    Snabbisar ibland är helt ok, men att ta god tid på sig är vad jag vill.


     


    Så kom med vettiga förslag som har fakta som grund, skippa era egna som huskurspåhitt.


     


    mer sex åt folket.
  • Svar på tråden Sexuell torka
  • Anonym (Storpung)

    En sak som är säker det är att alla undanflykter som huvudvärk, för varmt, kan höra oss med mera är bullshit. Hon vill inte helt enkelt.

    Om hon alltid haft låg sexlust så är det kört.

    Men har hon tappat sexlusten så är ett hot om att bryta upp oftast den enda chansen för att hon ska bättra sig om hon är rädd att förlora dig.

    Sen allt skit som att ge blomor, presenter och fotmassage bara dåligt. Jag har aldrig ens kommit med en blomma och vi har massa sex utan gnäll.

    Hon ska åtrå dig, annars blir det inte sex.

Svar på tråden Sexuell torka