• Anonym (Oanvä­ndbar)
    Äldre 28 Nov 06:23
    4677 visningar
    18 svar
    18
    4677

    Är hans önskan OK?

    Min kille vill att jag ska använda en fleshlight på honom när vi har sex. Men jag känner mig helt värdelös när han föredrar en fitta på burk framför mig. Vad skall jag göra?

  • Svar på tråden Är hans önskan OK?
  • Äldre 28 Nov 06:44
    #1

    Se till att han använder en dildo/vibrator på dig?

    Skämt åsido, jag förstår delvis känslan. Har själv känt mig ha mycket dubbelmoral då jag inte alls bryr mig om kvinnor har dildos/vibrator etc. Faktum är att majoriteten av sexleksaker är för kvinnor. Samtidigt har jag på något plan funnit fleshlights osv ganska blä och lite patetiskt. Vilket är helt fel och enorm dubbelmoral! Så jag har försökt arbeta bort den känslan senaste åren. Män måste också få ha sina leksaker precis som kvinnor. En vibrator är för mig inget mer än ett hjälpmedel och har ingen som helst påverkan på hur jag känner för min kille. En fleshlight har med all trolighet ingen påverkan för hans känslor för dig. Det faktum att han vill du använder den ihop med honom tyder ju på att han är trygg med dig och vill inkludera dig i hela sitt sexliv. :)

  • Äldre 28 Nov 07:11
    #2
    Anonym (Oanvändbar) skrev 2017-11-28 06:23:26 följande:

    Min kille vill att jag ska använda en fleshlight på honom när vi har sex. Men jag känner mig helt värdelös när han föredrar en fitta på burk framför mig. Vad skall jag göra?


    Bara du själv kan avgöra vad du känner dig bekväm med och vad som är ok.

    Testa tycker jag. Låt honom använda den på sig själv också inför dig? Vänja sig vid synen, tanken.

    Lägg honom på rygg och använd fleshlighten, långsamt. Placera en hand över hans hals med lätt tryck och tala om för honom att han inte får komma utan att du vill att han kommer i dig. Tex.

    Det kanske blir något som eggar er båda.
  • Äldre 28 Nov 07:28
    #3
    LP79 skrev 2017-11-28 06:44:29 följande:
    Se till att han använder en dildo/vibrator på dig?

    Skämt åsido, jag förstår delvis känslan. Har själv känt mig ha mycket dubbelmoral då jag inte alls bryr mig om kvinnor har dildos/vibrator etc. Faktum är att majoriteten av sexleksaker är för kvinnor. Samtidigt har jag på något plan funnit fleshlights osv ganska blä och lite patetiskt. Vilket är helt fel och enorm dubbelmoral! Så jag har försökt arbeta bort den känslan senaste åren. Män måste också få ha sina leksaker precis som kvinnor. En vibrator är för mig inget mer än ett hjälpmedel och har ingen som helst påverkan på hur jag känner för min kille. En fleshlight har med all trolighet ingen påverkan för hans känslor för dig. Det faktum att han vill du använder den ihop med honom tyder ju på att han är trygg med dig och vill inkludera dig i hela sitt sexliv. :)
    Spot on! Att "Oanvändbar" ens ställer frågan utan att fundera över den dubbelmoral du nämner tyder just på dess utbredning. Jag har aldrig hört någon kille resa frågan, men frågan som TS reser är ju naturligtvis lika relevant ur killars perspektiv - Duger inte min tunga och kuk?
  • Anonym (Läcke­rt)
    Äldre 28 Nov 07:30
    #4

    Jag tycker det skulle vara hett. Lite som att han knullar någon annan fast utan svartsjukan :-P Kan tänka mig att tillfredsställa mig själv under tiden, typ med en vibrator. Gillar tanken! Frågan är varför du känner dig hotad av en sexleksak?

  • Anonym (Oanvä­ndbar) Trådstartaren
    Äldre 28 Nov 07:39
    #5

    Jag tycker inte att det är samma sak som med en vibrator. Han gillar fleshlighten för att den kramar gott om kuken säger han, så jag är tydligen slapp i hans ögon.

  • Äldre 28 Nov 07:44
    #6
    Anonym (Oanvändbar) skrev 2017-11-28 07:39:17 följande:
    Jag tycker inte att det är samma sak som med en vibrator. Han gillar fleshlighten för att den kramar gott om kuken säger han, så jag är tydligen slapp i hans ögon.
    Så du skulle tycka att det är OK om ni använder en vibrator för dig, men inte OK med fitta på burk för honom?
  • Anonym (Läcke­rt)
    Äldre 28 Nov 07:58
    #7
    Farfallos skrev 2017-11-28 07:44:21 följande:

    Så du skulle tycka att det är OK om ni använder en vibrator för dig, men inte OK med fitta på burk för honom?


    Man häpnar över TS dubbelmoral!

    Allvarligt, vad är problemet TS?

    Om din sambo nu tycker att du är slapp och värdelös, varför är han då med dig?

    Du bör jobba på din självkänsla istället för att gnälla över en sexleksak!
  • Anonym (.)
    Äldre 28 Nov 08:01
    #8

    Har din sambo sagt att han tycker att du är släpp? Eller är det något du tror?

  • Äldre 28 Nov 08:10
    #9
    Farfallos skrev 2017-11-28 07:28:07 följande:

    Jag har aldrig hört någon kille resa frågan, men frågan som TS reser är ju naturligtvis lika relevant ur killars perspektiv - Duger inte min tunga och kuk?


    Jag har hört flera killar uttrycka att det är lika illa som otrohet att använda dildo, det lär ju gå in i samma kategori..
  • Äldre 28 Nov 08:28
    #10
    Anonym (Oanvändbar) skrev 2017-11-28 07:39:17 följande:

    Jag tycker inte att det är samma sak som med en vibrator. Han gillar fleshlighten för att den kramar gott om kuken säger han, så jag är tydligen slapp i hans ögon.


    Men guuuuud!!!

    Alltså, jag är SÅ glad att jag är heterosexuell kvinna...
  • Anonym (Mongo­)
    Äldre 28 Nov 08:49
    #11

    Jaha. Jag stoppade in den mjuka insatsen av fleshlighten i min fru sen knullade jag den. Hon tyckte mest det var kul att prova. Men så har hon inga konstiga hangups när det gäller sex eller sin kropp.

  • Äldre 28 Nov 09:01
    #12
    Anonym (Mongo) skrev 2017-11-28 08:49:14 följande:

    Jaha. Jag stoppade in den mjuka insatsen av fleshlighten i min fru sen knullade jag den. Hon tyckte mest det var kul att prova. Men så har hon inga konstiga hangups när det gäller sex eller sin kropp.


  • Caramb­olan
    Äldre 28 Nov 09:45
    #13
    +1

    Nu har jag ingen kuk så jag har aldrig provat själv, men jag tänker mig att en fleshlight lär vara tightare än nästan alla riktiga fittor. Att han tycker att den kramar hårdare än vad din fitta gör betyder inte att han tycker att du är för slapp eller ens att du är slappare än andra tjejer. Omväxling förnöjer.

  • Anonym (Aldri­g)
    Äldre 28 Nov 09:55
    #14
    Carambolan skrev 2017-11-28 09:45:19 följande:

    Nu har jag ingen kuk så jag har aldrig provat själv, men jag tänker mig att en fleshlight lär vara tightare än nästan alla riktiga fittor. Att han tycker att den kramar hårdare än vad din fitta gör betyder inte att han tycker att du är för slapp eller ens att du är slappare än andra tjejer. Omväxling förnöjer.


    Varför kan han inte ha den under onani då istället? Om man nu kräver så jävla mycket omväxling?
  • Anonym (..)
    Äldre 28 Nov 10:15
    #15

    Personligen tycker jag inte det är nån skillnad på sexleksaker för tjejer o killar i sängen. Min fru har ibland en rätt stor dildo, betydligt större än min, som hon emellanåt leker med.

    Vi har i alla fall inga problem med det. Det är ju inte så att hon ratar mig i sängen pga dildon, och jag tror det är samma med din kille

  • Anonym (Aldri­g)
    Äldre 28 Nov 10:21
    #16
    Anonym (..) skrev 2017-11-28 10:15:18 följande:

    Personligen tycker jag inte det är nån skillnad på sexleksaker för tjejer o killar i sängen. Min fru har ibland en rätt stor dildo, betydligt större än min, som hon emellanåt leker med.

    Vi har i alla fall inga problem med det. Det är ju inte så att hon ratar mig i sängen pga dildon, och jag tror det är samma med din kille


    Gör hon det under sex med dig?
  • Äldre 28 Nov 10:37
    #17
    Anonym (Oanvändbar) skrev 2017-11-28 07:39:17 följande:
    Jag tycker inte att det är samma sak som med en vibrator. Han gillar fleshlighten för att den kramar gott om kuken säger han, så jag är tydligen slapp i hans ögon.
    Det är direkt dubbelmoral från din sida du visar prov på här.

    En fleshlight är jämförbar med dildo/vibrator.

    * Dildo/vibrator är onanin verktyg för kvinnor.
    * Fleshlight är onani verktyg för män.

    Båda kan användas även som sexleksak i sängen när man har "sex ihop" med sin partner.

    Du kan ju fundera på varför det skall vara okey för kvinnor att använda sig av dildo/vibratorer, men inte för männen att använda fleshlight, enligt DIG.

    Ja den kan krama gott om kuken. Det betyder inte att du är "slapp i din fitta för den saken skull och att han inte gillar att penetrera dig och inte tycker din fitta är skön. Det är bara "skönt" på olika sätt det handlar om.
    Många kvinnor tycker det är skönt med dildo då den "fyller gott", på ett helt annat sätt än en manskuk, men ändå betyder det ju inte att de flesta kvinnor inte gillar att få sin mans kuk i sig och hans är otillräcklig.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (..)
    Äldre 28 Nov 10:53
    #18
    Anonym (Aldrig) skrev 2017-11-28 10:21:45 följande:

    Gör hon det under sex med dig?


    Japp. Händer även att vi har leksaker mer anpassade för män i sängen.

    Sexleksaker är ett komplement, inte ett substitut.
Svar på tråden Är hans önskan OK?