• johanna1996

    Vagitoren smälte inte utan kom ut 4 dagar senare?

    Hej,

    Jag har svamp i underlivet så köpte Pevaryl vagitor. Jag läste instruktionerna och förde upp den så långt upp i slidan jag kunde. Läste att den skulle smälta och ta bort svampen. Men nu 4 dagar senare så åker den ut när jag sitter på toaletten. Ska det vara så? :o det såg likadan ut som när jag stoppade in den, bara mer slimig och fått en tjock beläggning på sig. Är det fel på mig?

  • Svar på tråden Vagitoren smälte inte utan kom ut 4 dagar senare?
  • Anonym (Kvinna37)

    Menar du att det är samma som du stoppade upp för 4 dagar sen..? De ska ju upp jäkligt långt så om den åker ut är det nog inte tillräckligt. Försök sätta in den efter att du varit på wc så är chansen större att den hinner lösa upp sig och ha någon verkan.

  • johanna1996

    Ja precis. Jag la in den för 4 dagar sedan innan jag gick och la mig på kvällen. Den ska ju lösa upp sig så har inte tänkt mer på det. Förrens den gled ur idag på morgonen när jag gick på toa. Blev så paff. Varöfr har den inte löst upp sig? Jag satte verkligen upp den så långt det gick, precis som med tamponger.

  • johanna1996

    Jaja självklart gjorde jag det. Jag jobbar med barn och har öppnat flertal vagitorer och suppositorer genom åren. ;) så är inte det!

    Den var vit, kändes som en fast handtvål i konsistensen och smulade lite i änden när den var ny ur förpackning. :)

  • Anonym (Fhjhg)

    Aldrig varit med om det! Om man slarvar och reser sig upp kan det rinna eftersom vagiatoren smält, och den smälter ganska snabbt!

    Något måste vara fel! Har du kontaktat företaget?

Svar på tråden Vagitoren smälte inte utan kom ut 4 dagar senare?