• Aniiee

    Godast i naturgodis-hyllan?

    Jag älskar sötsaker, och har smakat i princip allt ever. UTOM naturgodis. Orsaken till det är att jag fattar att det mest är nötter. Men, screw that, jag tänker att jag får äta med ena handen och hålla epi-pennan i andra handen (eller... undvika trädnötterna, kanske....)

    Så, tipsa mig. Vad är godast bland naturgodiset? De naturgodis-märken jag har enkel tillgång till är cloettas natursnacks och exotic snacks, men jag tänker att olika märken har ungefär samma saker....


    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Svar på tråden Godast i naturgodis-hyllan?
  • Christi38

    Jag gillar yoghurtgodiset. Behöver inte vara med nöt i grunden (även om det är en favorit) utan det kan vara en frukt med. Typ ananas med yoghurtöverdrag. Mums!

  • cosinus

    Yoghurtlakrits

    Maxicanos

    Gigant corns

    Chokladbananslantar

    Tja det är det jag plockar som inte är nötter med.

  • Aniiee

    tack för tipsen =P alltihop låter skitgott.


    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Carambolan

    Jag är en sucker för vit choklad så jag älskar också yoghurtgodiset, som ju i verkligheten är något så nyttigt som vit choklad med yoghurtsmak. Mina yoghurtfavoriter är cashewnötter, bananchips, kokostoppar och frystorkade jordgubbar.

  • Christi38
    Carambolan skrev 2017-11-29 22:40:41 följande:

    Jag är en sucker för vit choklad så jag älskar också yoghurtgodiset, som ju i verkligheten är något så nyttigt som vit choklad med yoghurtsmak. Mina yoghurtfavoriter är cashewnötter, bananchips, kokostoppar och frystorkade jordgubbar.


    JA! De där kokostopparna är grymma med!!
  • Aniiee

    Jag skriver ner era tips =)

    Ska snart gå och handla, så jag unnar mig lite naturgodis =P 


    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Vixen90

    Jag tycker majscrackers - runda platta, men framförallt de andra spicy majs-snacksen som är runda fluffiga oregelbundna i formen och mörkorange är goda. Men de måste va färska och ätas direkt. Annars blir de sega och äckliga.

    Sen är mandlarna med choklad och eh...sånt hårt godisöverdrag goda. Som Anthon Bergs chokladmnadlar typ.

    Och jag gillar det mesta i Asianmixen. Förutom de med jordnötter i och några andra konstiga.

    Choklad- och yoghurt-överdragna cashewnötter är fint.
    Och pisgatenötter.

    Det är typ vad jag köper.


    Jag skulle vara mer optimistisk om jag trodde att det hjälpte
  • cloudberry79

    Älskar rostad jättemajs och lakrits med chokladöverdrag, men det mesta är gott! Köper alltid i lösvikt, oftast på Coop, för de har mest variation på sortimentet.


    Just NO.
Svar på tråden Godast i naturgodis-hyllan?