• Anonym (Litet.)

    sperma

    Jag har alltid haft otroligt liten utlösning. Jag har aldrig sprutat utan det lilla som kommer mer rinner ut. Finns det nåt sätt att få mera. Kan en läkare göra nåt åt mitt problem?

  • Svar på tråden sperma
  • CitronTulo

    Som tjej har jag svårt att se problemet? Du får upp den, du kan genomföra ett samlag, du får orgasm.. men du sprutar för lite sperma..?

  • CitronTulo

    Menar inte att förringa något som du upplever som ett problem.. Men förklara gärna VARFÖR du upplever detta som ett problem?

  • Ganska konstigt

    Du ska inte se på porr. Där sprutar de flera liter sperma, men i verkligheten är det ungefär en tesked.

    Förresten, om du är 40 så börjar det bli dags att sluta ha sex snart.

  • Anonym (McB)
    Ganska konstigt skrev 2017-11-30 15:36:01 följande:

    Du ska inte se på porr. Där sprutar de flera liter sperma, men i verkligheten är det ungefär en tesked.

    Förresten, om du är 40 så börjar det bli dags att sluta ha sex snart.


    Varför skulle man sluta ha sex vid 40? Måste du trolla i alla trådar du skriver i?
  • Anonym (McB)
    Ganska konstigt skrev 2017-11-30 16:23:58 följande:

    Man får självklart fortsätta, men de flesta slutar vid ca 45 år.

    Jag rekommenderar denna tråd: www.familjeliv.se/forum/thread/78120589-alla-ar-inte-trollmycket-intressant


    Du ifrågasätter, överlag och TS i en annan tråd varför man ska ha sex med en kille och rekommenderar att baka pepparkakor istället.

    I den här tråden tycker du att TS och dom över 40 ska sluta att ha sex.

    Det, är i allra högsta grad att trolla.

    Och om du mot all förmodan är seriös så kanske det här är fel forum typ för dig.

    Jag ber alla andra om ursäkt för att jag matar trollet.
  • Stårschan
    CitronTulo skrev 2017-11-30 15:28:46 följande:

    Menar inte att förringa något som du upplever som ett problem.. Men förklara gärna VARFÖR du upplever detta som ett problem?


    Det kanske kan vara problem när man försöker göra barn, till exempel. Annars låter det ju bara positivt att inte hålla på och kladda så mycket.
  • Anonym (Litet.)
    CitronTulo skrev 2017-11-30 15:28:46 följande:

    Menar inte att förringa något som du upplever som ett problem.. Men förklara gärna VARFÖR du upplever detta som ett problem?


    För mig är det ett problem då det knappt kommer nåt alls. När jag var yngre kom det mera och "flög iväg" nån decimeter med. Det var en skönare orgasm än nu när man får liksom mjölka ur lite när det går. När man får en skön avsugning så märker ju inte ens min tjej när det går då det inte kommer nåt.
Svar på tråden sperma