• ALY538

    Gudrun och Rune har flest namnsdagar om året!

    Hej!

    Är det bara jag, eller har Gudrun och Rune haft namnsdag i en vecka nu?????

    Högst upp på sidan så står det Gudrun, Rune, vilket har stått i flera dagar.

    Jag gratulerade min vän Gudrun för någon dag sen. Undrar om det blev på rätt dag? :S

    Eller är det bara min webbläsare som är seg?

    Tack på förhand,

    /Oscar

  • Svar på tråden Gudrun och Rune har flest namnsdagar om året!
  • ALY538

    Sist jag såg detta var det för några år sen då Agne och Ove hade namnsdag i några dagar. Är det något fel, eller förtjänar dom att ha namnsdagar flera dagar om året? Ha ha!

  • ALY538

    Jag vet! Men jag bara undrar om ni har haft samma problem, jag stör mig inte på att det står samma namn där uppe hela tiden, utan jag undrar om ni också har sett det.

    Och gärna ett trevligt svar, tack. Undrar när dom ändrar det? Idag är det fortfarande Gudrun och Rune här på familjeliv, men i min väggalmenacka i köket så står det Beata.

    Kanske Gudrun och Rune har varit extra snälla och får fira namnsdagar en hel vecka? Ha ha.

    /O

  • ALY538

    Och den 30 april så stod det Valborg här på familjeliv medans det stod Marianne i den riktiga almenackan och Valborg på Valborgsdagen. Vad konstigt!

    /O.

  • ALY538
    ALY538 skrev 2017-12-02 13:10:14 följande:

    Och den 30 april så stod det Valborg här på familjeliv medans det stod Marianne i den riktiga almenackan och Valborg på Valborgsdagen. Vad konstigt!

    /O.


    Vad är rätt???

    /O
Svar på tråden Gudrun och Rune har flest namnsdagar om året!