• Anonym (Nyfiken i en strut)

    Och grannens/vännens låda hittade jag...

    ... ja just det. Vad hittade du när du råkade snoka i din väns/bekants/grannes badrumsskåp/nattduksbord/sovrum. 

    Jag kan börja. Var hundvakt åt min granne, de var inte hemma så jag råkade gå in i deras sovrum och titta i lådan bredvid sängen. Och vad låg där om inte en enormt stor dildo (grannen i fråga är liten petit och verkar väldigt prydd).

    Nästa upptäckt var hos en gammal bekant, de var ute i något annat rum och när jag tittar under sägen har de en hel trådback full med S/M grejer. Vi snackar avancerade saker.

    Fyll på mer hur snokande och nyfikna ni varit och vad ni hittat.... 

  • Svar på tråden Och grannens/vännens låda hittade jag...
  • Anonym (Skämmas)

    Stör mig mer på att du är så jävla gränslös att du inkräktar på människors privatliv och gräver i deras personliga ägodelar. Nej jag har inget att berätta för jag är inte lika gränslös som du ts. Skämmas borde du göra!!

  • Anonym (Frida)

    Du råkade kika. Du är bara för mycket, man går inte och rotar runt i sina vänners lådor.

  • Anonym (hehe)

    Vad roligt

    Har tyvärr inte hittat nå jättespännande förutom vid flytten en låda med tjejens gamla sexleksaker

  • Anonym (ge dig)

    Vad letade du efter där? Hundmaten eller? Eller kanske hundens koppel.

  • Anonym (Nej)

    Jag "råkar" inte snoka i folks sovrum.... Jag har däremot råkat hitta mina födelsedagspresenter i mammas köksskåp när jag letade choklad. Jag blev helt förtvivlad för att jag hade sabbat överraskningen

  • Hakushu
    Anonym (Nyfiken i en strut) skrev 2017-12-02 22:59:50 följande:

    ... ja just det. Vad hittade du när du råkade snoka i din väns/bekants/grannes badrumsskåp/nattduksbord/sovrum. 

    Jag kan börja. Var hundvakt åt min granne, de var inte hemma så jag råkade gå in i deras sovrum och titta i lådan bredvid sängen. Och vad låg där om inte en enormt stor dildo (grannen i fråga är liten petit och verkar väldigt prydd).

    Nästa upptäckt var hos en gammal bekant, de var ute i något annat rum och när jag tittar under sägen har de en hel trådback full med S/M grejer. Vi snackar avancerade saker.

    Fyll på mer hur snokande och nyfikna ni varit och vad ni hittat.... 


    Det du sysslar med är rent ut sagt ett vidrigt beteende.
  • Anonym (Nyfiken i en strut)

    Ja som sagt inget jag är stolt över, men se FL som ett biktrum. Känns som om det finns värre saker som har berättats på denna site. Tack till de bidrag som höll sig till tråden. Vad har du råkat hitta? Vet att många öppnar badrumsskåpet när de är hos någon de känner. Det behöver inte vara nått kinky man hittade. Vad hittade du när du var "Nyfiken i en strut". Så bikta på

  • Smecker

    En gång hittade jag faktiskt tops i en väns badrumsskåp. Kan vara för att jag letade efter tops, det kliade så infernaliskt i örat.

    Nej, man snokar inte hemma hos folk. Och är man så gränslös att man gör det så startar man inte en tråd om det på FL. Och är man så begåvningshandikappad att man startar en tråd om det på FL och framställer det som en kul grej så är man bortom räddning och bör bevara sin genuppsättning för sig själv.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Nyfiken i en strut)
    Anonym (ge dig) skrev 2017-12-03 06:35:53 följande:

    Vad letade du efter där? Hundmaten eller? Eller kanske hundens koppel.


    Nej ett S/M koppel, fungerade jättebra, hunden var lika glad för det
  • Anonym (Nyfiken i en strut)
    Smecker skrev 2017-12-03 10:06:22 följande:

    En gång hittade jag faktiskt tops i en väns badrumsskåp. Kan vara för att jag letade efter tops, det kliade så infernaliskt i örat.


    Nej att sno något utan att fråga, där går min gräns
Svar på tråden Och grannens/vännens låda hittade jag...