• Anonym (Bebis­201617­)
    Äldre 4 Dec 12:22
    2043 visningar
    1 svar
    1
    2043

    Blödningar efter förlossning

    Hej!

    Jag gick barn för ca 4 månader sedan. Har haft en mens sedan dess och det var för ca 2 veckor sen. Kändes tydligt att det var mensen som var tillbaka och inget annat. Meeeen.. både innan och efter den dök upp så har jag fått en blödning i samband med sex. Varje gång vi har haft sex efter förlossningen så kommer en sparsam blödning som pågår ett dygn.. jobbigt! Någon annan som känner igen det här? Borde jag oroa mig. Första gångerna trodde jag mensen va på g men har nu fattat att de här är något annat.. Tänkte även att blödningarna kunde va mensen som inte kom igång pga av amningen men nu tror jag ju inte de längre eftersom jag fick mens nyss. Å nu (efter sex) blöder jag igeeeen. Pust! Knappast mensen som är p g igen ju.

    Tacksam för alla svar och spekulationer eller kanske bara någon som upplevt samma och vet att det inte är ngt kontigt. Eller är det konstigt?

    Kram

  • Svar på tråden Blödningar efter förlossning
  • Anonym (Kvinn­a37)
    Äldre 4 Dec 12:38
    #1

    Det är måndag. Varför har du inte ringt och bokat tid hos din BM eller gynekolog? Har du varit på efterkontroll? Där kan du också fråga sådant. Eller varför inte 1177?

Svar på tråden Blödningar efter förlossning