• Supersugenpåalltochlitetill

    Var hitta event? (Julklapp)

    Vet inte om Ni kan hjälpa mig, men ni brukar vara fiffiga så jag gör ett försök. Jag vill köpa en upplevelse till min sambo i julklapp, men hittar inget kommande event. Vet att han älskar Soran Ismail så det hade varit kul att ge honom biljetter till det och kanske en hotellövernattning. Vet ni om han har någon ny turné snart och i så fall hur tidigt biljetter brukar släppas? Min man hade egentligen tänkt köpa biljetter till Sorans förra show, men den ställde Soran in pga sjukdom och detta vore därför en bra överraskning. Kära familjeliv, kan ni möjligen hjälpa mig att hitta biljetter?

  • Svar på tråden Var hitta event? (Julklapp)
  • Fiddelin86

    Jag såg honom förra året och tycker att det var jättebra! Jag har inte heller sett någon ny föreställning, men följer tråden och hoppas på att nån annan vet något. ????????

  • IsadoraW1

    Tror också att det kan bli svårt att finna shower med Soran... Men idén är ju supertrevlig! David Batra kanske, såg någonstans att han ska ut på turné.

  • IsadoraW1
    Bamseobrummelina skrev 2017-12-07 20:51:42 följande:

    Varför skulle han inte kunna göra fler föreställningar? Föreläser han bara nu? Jag har inte heller hunnit se honom än :(


    Han har blivit anklagad för våldtäkt, och namngiven i media. Discovery ska ha avslutat samarbetet med honom pga detta. Dock ej fälld så kanske att han kommer tillbaka trots allt!
Svar på tråden Var hitta event? (Julklapp)