• Äldre 5 Dec 20:28
    2457 visningar
    10 svar
    10
    2457

    Vad gör du oftast med mobilen på toa

    Hör du till dem som tar med mobilen på toa.
    Vad brukar du göra, kolla på?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad gör du oftast med mobilen på toa
  • Anonym (Omni)
    Äldre 5 Dec 20:43
    #1

    Fel på omröstningsfunktionen

    Jag röstade på nyhetssidor men det blev en röst på sociala medier istället. Är kvinna.

  • Anonym (???)
    Äldre 5 Dec 20:50
    #2
    +1

    Vem fan tar med telefonen på muggen???
    Skärpning för i h-e!!! 
    Skaffa ett liv i stället!

  • Äldre 5 Dec 21:19
    #3

    Har så pressat på jobbet så jag passar på att svara på jobbmail vid eventuella toalettbesök, eller också så ringer det och då kan man ju ge lite support under tiden. Bara man inte glömmer att lägga på innan man spolar så ...

  • Anonym (?)
    Äldre 5 Dec 21:20
    #4
    +1

    Aldrig tagit med den. Tycker det är väldigt märkligt beteende.

  • Anonym (Jag)
    Äldre 5 Dec 21:30
    #5

    Jag gör lite allt möjligt. Kollar runt på Facebook, googlar olika saker, skriver anteckningar och ja.. såsom jag vanligtvis annars gör med mobilen.

    Nu sitter jag tillexempel på toa och skriver detta inlägg.

    Förstår dock inte varför tråden ligger i denna kategori..?

  • Äldre 5 Dec 21:39
    #6
    +2

    Jag dokumenterar färg och form på avföringen och för in i en fotodagbok jag tänker skänka till mina efterlevande.

  • Anonym (???)
    Äldre 5 Dec 22:15
    #7
    Aikido skrev 2017-12-05 21:39:37 följande:

    Jag dokumenterar färg och form på avföringen och för in i en fotodagbok jag tänker skänka till mina efterlevande.


    Dör du på muggen behövs ingen historik. Orsaken lär kunna härledas utan dokumentation i bilder eller beskrivning rörande färg, konststens eller regelbundenhet. 
    Ligger du framstupa på golvet med spräckta blodkärl ... du borde tagit laxerande.
  • Äldre 6 Dec 00:57
    #8

    Om jag väntar på ett viktigt samtal tar jag med mig den och lägger den uppe på handduksskåpet. I övrigt tar jag inte med mig den på toa. Någon måtta får det vara. Var utan mobil en hel vecka förra året. Kändes faktiskt riktigt skönt även om det var lite ovant i början, det ska medges.

  • Anonym (Ingen­ting)
    Äldre 6 Dec 04:21
    #9

    Hinner inte använda mobilen.. Är så snabb och får ont i röven av att sitta på toaringen för länge! Känns inte så kul att sitta i flera minuter och bli kall om muffen heller!

  • Äldre 6 Dec 04:41
    #10

    Vad innebär det att ta med den? Jag tar ju med hela väskan om jag inte är hemma och då är ju mobilen där i men jag tar inte upp den oftast. Har med väskan pga att jag har bindor och läppglans och sånt där i som jag använder. Hemma tar jag väldigt sällan med den, isf om jag ska duscha och har bråttom någonstans och behöver ha koll på tiden. 

Svar på tråden Vad gör du oftast med mobilen på toa