• volvo142

    trött på att skjutsa storebror

    Jag är 19 år. Tog körkortet för lite mer en ett halvår sen. Min storebror jobbar kväll. Och slutar kring, 11 på kvällen
    några gånger i veckan. bussarna går lite dåligt, så han måste vänta en halvtimme om han ska ta bussen.
    Jag har ställt upp och skjutsat ibland. Det har nu blivit en förväntning av min mamma och bror.

    Nu jag är verkligen inte sugen på att "kvällsskjutsa", efter en dag i skolan är jag är trött.
    Jag vill sova eller ta det lungt sitta vid datorn se på serie eller dyilikt. (jag pluggar hälften hemma och hälften på distans) Så jag
    kan skjuta något på mina tider. Det använder dom som ett argument "men du kan ju börja 1 på
    dagen" ja visst men då slutar jag senare . och måste plugga hemma heeela kvällen.

    Jag vill
    göra annat efter middan. Jag kan tillägga att min bror, får hela körkortet betalt. Av morfar
    om han vill. Han är 25 år det erbjudandet har varit och är bestående. Men han är ett, ursäkta men latarsle.
    Är jag taskig som inte har nån lust att skjutsa honom? det tar ungefär 30 minuter.
  • Svar på tråden trött på att skjutsa storebror
  • volvo142
    Jag är 19 år. Tog körkortet för lite mer en ett halvår sen. Min storebror jobbar kväll. Och slutar kring, 11 på kvällen
    några gånger i veckan. bussarna går lite dåligt, så han måste vänta en halvtimme om han ska ta bussen.
    Jag har ställt upp och skjutsat ibland. Det har nu blivit en förväntning av min mamma och bror.

    Nu jag är verkligen inte sugen på att "kvällsskjutsa", efter en dag i skolan är jag är trött.
    Jag vill sova eller ta det lungt sitta vid datorn se på serie eller dyilikt.
    (jag pluggar hälften hemma och hälften på distans) Så jag
    kan skjuta något på mina tider. Det använder dom som ett argument "men du kan ju börja 1 på
    dagen" ja visst men då slutar jag senare . och måste plugga hemma heeela kvällen.

    Jag vill