• alleballe90

    Har hon tappat intresset?

    Jag dejtar en tjej sedan nån månad tillbaka. Vi bor i olika städer med tre timmars mellanrum så vi ses inte så ofta då vi båda går i skolan osv. Sist vi sågs så var hon här och det var cirka tre veckor sen nu. Vi har planerat att ses i början av januari, för hon åker bort över jul och nyår och säger att hon är helt pank just nu och inte kommer kunna ses de kommande veckorna innan hon åker vilket jag typ bara måste acceptera. 

    Senast i söndags så var jag hur lugn som helst och kände att hon fortfarande var jätteintresserad, men nu är jag osäker. Igår snackade vi inte på ett helt dygn och det var jag som skrev först, idag har vi inte heller pratat alls. Detta har hänt förut.. asså att hon inte hör av sig på flera timmar och då hinner jag alltid före. Skulle jag inte höra av mig så vet jag att hon hör av sig så småningom.. Igår när vi snackade så var allt som vanligt och hon kallade mig för "fina" och frågade vad jag gjorde.

    När jag frågade henne ifall hon verkligen vill träffa mig igen så sa hon att det är klart hon vill. Jag är bara så orolig att hon inte ska höra av sig.. men det hon säger tyder på att hon vill träffa mig igen, borde jag oroa mig?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-12-06 18:30
    Värt att tillägga: vi är 18 år gamla och tjejer båda två

  • Svar på tråden Har hon tappat intresset?
  • Meriall

    Kan du inte åka och hälsa på henne om hon är pank? Eller betala hennes resa till dig? Tänker att då får du ju reda på om det är ett svepskäl eller om hon verkligen vill ses. 

  • alleballe90
    Meriall skrev 2017-12-06 18:37:14 följande:

    Kan du inte åka och hälsa på henne om hon är pank? Eller betala hennes resa till dig? Tänker att då får du ju reda på om det är ett svepskäl eller om hon verkligen vill ses. 


    Asså jo, men grejen är att helgen som kommer så har hon släkt på besök, och sedan har hon snart uppkörning och jättemycket i skolan, men hon säger att hon jättegärna vill ses..
  • Anonym (mmm)

    Ja men då har hon väl så mycket? Inte mycket att göra när man bor en bit ifrån som ni gör. Har lite tålamod, var inte så needy 

Svar på tråden Har hon tappat intresset?