• Anonym (gillar det inte så mycket längre)

    Hur viktigt är oralsex för er?

    Jag är en man som inte tycker om att få oralsex. Dvs jag vill inte bli avsugen.
    Jag och min fru har försökt men jag kan inte slappna av så det har runnit ut i sanden. Nu har vi det aldrig. Jag slickar henne heller aldrig för hon känner sig inte heller bekväm med det. I mina andra förhållanden var att slicka en kvinna till orgasm det bästa jag visste. Jag älskar smaken och känslan när de trycker huvudet med båda sina händer mot klitoris när dom kommer.

    Tråkigt att det blivit som det blivit. Hur ser det ut för er?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur viktigt är oralsex för er?
  • Anonym (Roxan)

    Gillar det som förspel men tycker inte att det är så bra att sexet känns färdigt efteråt, ens om jag kommit av det.

  • Anonym (gillar det inte så mycket längre)
    Anonym (Roxan) skrev 2017-12-07 13:14:29 följande:

    Gillar det som förspel men tycker inte att det är så bra att sexet känns färdigt efteråt, ens om jag kommit av det.


    Intressant detta! Tror du att du är ensam om att känna så?
    Sex blir inte riktigt sex om man inte får penetrera?


  • Anonym (kille)

    Jag gillar att både få o ge oralsex. Utan det brukar jag inte känna mig 100% tillfredsställd efter sex. Bara oralsex är lite trist kan jag tycka, och bara penetrerande sex är även det lite trist.

  • Anonym (Milfy)
    Anonym (kille) skrev 2017-12-07 13:50:11 följande:

    Jag gillar att både få o ge oralsex. Utan det brukar jag inte känna mig 100% tillfredsställd efter sex. Bara oralsex är lite trist kan jag tycka, och bara penetrerande sex är även det lite trist.


    Håller med lite. Min kille brukar alltid slicka och pulla mig till en orgasm innan vi sätter igång att knulla "på riktigt" Känner mig inte heller helt klar med sexet trots att jag kommer riktigt hårt av hans slickande och pullande.
  • Pretorian IV

    Absolut ett måste, inte ovanligt att vi bara har oralsex/fingrar vid ett sextillfälle.

  • Blixtmannen2

    Gillar att få men är inget måste, jag klarar mej utan. Älskar att ge oralsex, smaken när jag kysser hennes mus. Skulle inte tycka om att inte få ge.

  • Anonym (Tjej)

    Kvinna. Gillar att ge men inte att få, verkar som att jag är ensam om det hittills.

  • Anonym (gillar det inte så mycket längre)
    Anonym (Tjej) skrev 2017-12-17 21:05:35 följande:

    Kvinna. Gillar att ge men inte att få, verkar som att jag är ensam om det hittills.


    Vad är det som gör att du inte vill få oralsex?
    Tror du inte att den som slickar dig skulle gilla dig?
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (gillar det inte så mycket längre) skrev 2017-12-18 08:20:18 följande:
    Vad är det som gör att du inte vill få oralsex?
    Tror du inte att den som slickar dig skulle gilla dig?
    Vilka analyser...det bara är väl så helt enkelt. Alla gillar inte samma mat men man vet ju inte varför...
Svar på tråden Hur viktigt är oralsex för er?