• Äldre 8 Dec 19:37
    1725 visningar
    2 svar
    2
    1725

    Vad händer med min kropp efter akutpiller?

    Hej!

    Det är så att jag den 29 oktober tog ett piller som heter levadonna som är ett sånt där akutpiller eller ?dagen efter piller? efter att jag och min kille hade oskyddat sex(han kom inte i mig men vi blev osäkra så tog ett ändå för säkerhetens skull) och jag tog pillret ca en timme efter att vi hade det, och den 4 nov kom en mellanblödning som påminde om en mens, den var lika riklig och jag hade den lika länge som jag brukar, sedan kom min riktiga mens den 20 november, jag vet att detta var min mens för den kom planerat de datum som den skulle komma) och den var precis lika riklig och lika lång som den jag haft innan och då tänkte jag att detta var biverkningen av akutpillret(att jag fick mellanblödning) men nu idag har jag börjat blöda igen och har haft mensvärk under alla dom här veckorna också och även idag (8 dec) och det är egentligen nu Idag som jag ska ha ägglossning(den här appen jag använder stämmer allltiiid) Jag vet att akutpiller rubbar cykeln men är det verkligen hälsosamt att blöda såhär mycket och varför blöder jag så mycket? Hur länge ska biverkningar från akutpillrerna hålla på? Hjälp mig för detta känns hopplöst

  • Svar på tråden Vad händer med min kropp efter akutpiller?
  • Äldre 8 Dec 19:42
    #1

    Har du tagit ett graviditetstest för att utesluta graviditet? 


    Keruben lyser av intelligensens prakt - Giovanni Pico della Mirandola
  • Äldre 8 Dec 20:10
    #2

    Nej, jag blödde ju så mycket(tredje gången nu) så täntke att de kunde uteslutas :/ inga graviditetstecken heller.

Svar på tråden Vad händer med min kropp efter akutpiller?