• Anonym (mr1%)

    ska jag låta tjejen ha sex med andra

    Hej jag drar detta kort. För utveckling se tråden om huruvida "kvinnor står ut i början"

    Kort sagt jag har en flickvän . Vi har ett barn. Vi älskar varann men har under flera år inte haft sex och hon har medgett att hon aldrig sett någon direkt sexpartner i mig. Men hon älskar mig o jag henne o vi tänder på varann. Vi var på väg att glra dlut då hon var desperat efter sex.( Hon har en rejäl libido har jag föstått efter vi pratat igenom alkt) iaf vi har blitt sams o vi har det riktigt bra o älskar varann o vårt barn. Nu vill vi ha ett barn till o vi försöker sedan någraveckor. Hon njuter inte av det o därmed inte jag hekker direjt. Bör jag. För framtidens skull säga ok till att hon ligger med andra? Bör jag i så fall kräva samma möjlighet?? Vad säger ni alka eunsteins därute. Planen är ju fråb oss båda att vi ska hänga ihop tills döden skiljer oss åt.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden ska jag låta tjejen ha sex med andra
  • Anonym (mr1%)
    Frontline skrev 2017-12-09 01:40:31 följande:

    Är du på riktig?

    Eller ja är ni på riktiga?


    Tja. Frågan är väl av en djupare karaktär. Min oro är att vi ksnske glider ifrån varann om jag ok ar det o då e vi ju inte på riktigt längre.
  • Anonym (Bond)

    Snälla, sätt inte ett till barn till världen om ni inte kan erbjuda en fast grund.

    Sen så kan ni göra vad ni vill, så länge det inte påverkar erat barn.

  • Anonym (mr1%)
    Anonym (Bond) skrev 2017-12-09 02:02:23 följande:

    Snälla, sätt inte ett till barn till världen om ni inte kan erbjuda en fast grund.

    Sen så kan ni göra vad ni vill, så länge det inte påverkar erat barn.


    Nää precis . Som det är nu har vi judet men jag vet inte hur jag ska göra för att få det att fortsätta så risken e att hon trötynar utan sex o går bakom ryggen oena sidan. O andra sidan at hon glider ifrån om ja okar att hon ligger med andra. Vi har ju redanvett barn tillsamman o det funkar utmärkt. Vi älskar varandra lika mycket som när vi träffades för många år sedn om inte mer. Så vi HAR en bra grund.
  • Anonym (Bond)

    Prata om att ha ett öppet förhållande. Fortsätt erat förhållande men tillåt varandra att känna av andra människor på avslappnande sätt. Du och din partner, lev.

  • Anonym (mr1%)
    Anonym (Bond) skrev 2017-12-09 02:16:10 följande:

    Prata om att ha ett öppet förhållande. Fortsätt erat förhållande men tillåt varandra att känna av andra människor på avslappnande sätt. Du och din partner, lev.


    Ja man kan tycka det täänkte så först med . Men . Det e ändå ett stort steg. Ett steg bort liksom
  • Anonym (spanjack)

    Ni kan väl ha trekanter? Varannan gång en extra man för hennes skull, varannan gång en extra kvinna för din skull?

  • Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (mr1%) skrev 2017-12-09 01:07:20 följande:

    Hej jag drar detta kort. För utveckling se tråden om huruvida "kvinnor står ut i början"

    Kort sagt jag har en flickvän . Vi har ett barn. Vi älskar varann men har under flera år inte haft sex och hon har medgett att hon aldrig sett någon direkt sexpartner i mig. Men hon älskar mig o jag henne o vi tänder på varann. Vi var på väg att glra dlut då hon var desperat efter sex.( Hon har en rejäl libido har jag föstått efter vi pratat igenom alkt) iaf vi har blitt sams o vi har det riktigt bra o älskar varann o vårt barn. Nu vill vi ha ett barn till o vi försöker sedan någraveckor. Hon njuter inte av det o därmed inte jag hekker direjt. Bör jag. För framtidens skull säga ok till att hon ligger med andra? Bör jag i så fall kräva samma möjlighet?? Vad säger ni alka eunsteins därute. Planen är ju fråb oss båda att vi ska hänga ihop tills döden skiljer oss åt.


    Min fundering är hur man blir tillsammans med ngn som man inte ser ngn direkt sexpartner i?? Hur tänker man då om man älskar sex?
    Det sagt så har jag två älskare, men jag älskar sex med min man!! Älskarna är bara extra krydda och ngt vi båda tänder på.
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-12-28 10:39:44 följande:
    Min fundering är hur man blir tillsammans med ngn som man inte ser ngn direkt sexpartner i?? Hur tänker man då om man älskar sex? Det sagt så har jag två älskare, men jag älskar sex med min man!! Älskarna är bara extra krydda och ngt vi båda tänder på.
    Håller med
  • BossHoss

    Vad är det som gör att hon inte har skönt med dig?

    För om jag förstod det rätt så tänder hon på dig?

  • Anonym (mr1%)
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-12-28 10:39:44 följande:

    Min fundering är hur man blir tillsammans med ngn som man inte ser ngn direkt sexpartner i?? Hur tänker man då om man älskar sex?

    Det sagt så har jag två älskare, men jag älskar sex med min man!! Älskarna är bara extra krydda och ngt vi båda tänder på.


    Just den frågan har tärt på mig länge. Varför valde jon mig. En önskan . En kärlek eller nåt obegripligt. Jag vet inte
  • Pussan

    Detta verkar svårt tyvärr. Min Lover är ok med att jag har andra älskare framför allt för att han vet att han får knulla mig precis när han vill, det vill han ofta och vi är ofta ofta väldigt kåta på varandra. Men jag förstår inte hur du ska stå ut i längden om du vet att andra knullar din partner när du inte själv får.

  • Danniboy
    BossHoss skrev 2017-12-28 10:55:10 följande:

    Vad är det som gör att hon inte har skönt med dig?

    För om jag förstod det rätt så tänder hon på dig?


    Detta. Sen är jag också nyfiken på varför hon nu valde att skaffa 2 barn med dig, om du nu inte är en bra älskare.. Låter som en väldigt vilsen person, som inte riktigt vet vad hon vill i livet.
  • Anders 386

    För mig skulle problemet inte uppstå - om min fru skulle föredra sex med andra än mig och dessutom berättade det skulle äktenskapet bli omöjligt. Min kärlek skulle  dö ut automatiskt. Sexet för mig är ett "kitt" som gör oss till ett kärlekspar istället för två kompisar.
    Däremot eftersom jag också tänder på det skulle det vara spännande att bjuda in en älskare som har sex med henne - men det förutsätter att hon fortfarande tycker om att ha sex med mig.

  • w123

    Att låta sin partner ha sex med andra innebär nog slutet för de flesta förhållanden. Risken är stor att du äts upp inifrån. Eller att hon hittar någon som hon föredrar före dig, på heltid alltså.

  • Anonym (K33)

    Jag förstår att det är svårt om ni älskar varandra, men för er skull och barnets skull så tror jag att ni skulle vara lyckligare på varsitt håll. Men det är svårt, såklart, när man har ett liv tillsammans? Är sex så viktigt i ett förhållande? Svaret på den frågan är såklart olika för alla människor, men jag skulle ha separerat medans ni fortfarande tycker om varandra. Och ja, skulle hon få ligga med andra så tycker jag definitivt att det samma ska gälla dig. Dock tror jag personligen inte på ett öppet förhållande då det förr eller senare slutar med heartbreak. Men det är av min erfarenhet, det kanske är något för er. Vad vet jag. Lycka till.

  • Anonym (öppet förhållande?)

    Oj, knepig situation. Om du är säker på att ni älskar varandra och vill försöka lösa det så testa med ett öppet förhållande? Ni kan ju sätta egna regler och gränser för det. Men tycker absolut att det bör vara ömsesidiga regler.

    Det låter fruktansvärt tråkigt att inte "kunna" ha sex med varandra, men kanske tänds en gnista igen om ni även får ligga med andra?

  • Anonym (Kl)

    Ett öppet förhållande vore klokt, ja. Ni är ju inte ens ihop, utan bästa vänner.

  • Anonym (Jolle)

    Om du är ok med att hon har sex med andra så är det ok. Inget du ska lyssna på vad andra tycker om. Personligen tycker jag: Det handlar inte om henne. Det är helt upp till dig, du kanske kan tillåta det en gång, eller ibland, eller när helst hon vill. Om ni nu är på spåret tills döden skiljer oss åt så visst, men ärligt talat hade du inte hellre haft en kvinna som gav dig allt du ville ha? Det här låter farligt mycket som att det ska vara på hennes premisser. Givetvis ska du ha samma förutsättningar. Det är fan inte rätt om du ska ge henne en familj och ett tryggt hem sen ska hon dra ut och knulla när du är hemma och passar barnen (om hon typ inte försörjer er till 100% ekonomiskt eller nåt i utbyte). Då får ni ju turas om att dra ut och knulla med andra. Du kan börja dessutom så är det kanske lättare att släppa iväg henne sen. Eller låt henne fixa en brud till dig som du kan knulla istället för henne och hjälpa till och passa barnen när hon inte är där, när hon gjort det så kan hon få dra iväg och knulla andra hur mycket hon vill. 

    Då hon inte är villig att försöka förbättra erat sexliv, fattar jag ärligt talat inte varför ni är en familj och dessutom planerar ett barn till. Men alla är vi olika.

Svar på tråden ska jag låta tjejen ha sex med andra