• Anonym (Frågvis)

    Kan ni se på en kille om det var länge sedan han fick orgasm?

    Så, kan ni se på en kille om det var länge sedan han tömde pungen?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kan ni se på en kille om det var länge sedan han fick orgasm?
  • Anonym (.)

    Ja, satsen blir större. Kräver dock att man vet killens normala mängd, så det funkar ju bara när man lärt sig hur mycket han brukar spruta i normala fall

  • Anonym (Missie)

    Nej så är det väl inte generellt. Möjligen en viss känsla man får ibland av manliga singlar på jobbet, vare sig de är unga eller frånskilda. Men det är klart naturligt att man spanar på motsatta könet om man både är på jakt och inte får nåt.

    Min egen man märker jag det på att han kommer fortare än han vill då (och klagar över det), så det är bättre även för mig om han flyger solo ibland.

  • Anonym (Hårt ofta)
    Anonym (.) skrev 2017-12-09 17:32:57 följande:

    Ja, satsen blir större. Kräver dock att man vet killens normala mängd, så det funkar ju bara när man lärt sig hur mycket han brukar spruta i normala fall


    Det där är nog väldigt individuellt. För min del är det snarare som produktionen ökar då jag har mycket sex. Största satserna verkar bli då jag haft mycket sex under en period och gör uppehåll en dag eller två och sen har sex igen.
Svar på tråden Kan ni se på en kille om det var länge sedan han fick orgasm?