• Anonym (Git)

    Tråd för oss som blivit bedragna och väljer att gå vidare tillsammans med partnern

    Vi behöver en sån här tråd. En tråd för oss som blivit bedragna och väljer att försöka förstå, förlåta och gå vidare tillsammans med partnern. En tråd för oss som vet hur förkrossad man blir och hur mycket man tvivlar på sig själv efteråt.

    En fristad där vi slipper inlägg om att ni andra minsann aldrig skulle stanna, fri från "jag skulle dumpa direkt". Respektera detta, tack.

    Jag vet att jag inte är ensam om att stanna hos en otrogen partner

  • Svar på tråden Tråd för oss som blivit bedragna och väljer att gå vidare tillsammans med partnern
  • Pope Joan II

    Om jag inte minns fel så finns det väl redan en jättelång tråd där det sitter olyckliga kvinnor och grottar i alla svek de utsatts för av sina män. De har kanske inte ork att engagera sig i ännu en tråd om samma sak, de har rätt mycket att göra - vad det verkar - som de har det.

  • Anonym (suck)

    Åh nej inte ännu en... "en tråd för oss som gillar att tycka synd om oss själva för att vi inte orkar dumpa" Kräks

  • Anonym (Git)
    Anonym (suck) skrev 2017-12-12 13:15:16 följande:

    Åh nej inte ännu en... "en tråd för oss som gillar att tycka synd om oss själva för att vi inte orkar dumpa" Kräks


    "Respektera detta, tack"

    Det verkar dåligt med din läskunnighet. 
Svar på tråden Tråd för oss som blivit bedragna och väljer att gå vidare tillsammans med partnern