• Anonym (skäms)

    skäms efter analsex...

    Hej, jag säger detta redan nu men jag vill inte ha några nedlåtande eller negativa kommentarer för jag skäms över detta och är fortfarande ledsen... Det är såhär att min pojkvän vill väldigt gärna ha analsex med mig, vi har testat ett par gånger men det har gjort så ont bara han tagit in toppen så vi har slutat fort, inget mer med det.
    Jag har förklarat för honom att anledningen till att jag är mest orolig är för jag är rädd för att något äckligt ska hända eller typ baksug osv så han vet om det. Men nu skulle vi testa det igen i en annan position vi inte testat förut.
    Så ja, det går bra, det gör inte alltför ont men det slutar efter ett tag göra ont helt, då vill han byta position. Så han drar ut den då och jag bara känner lukten av bajs...
    Det är mörkt i rummet så vi ser ingenting, han vill fortsätta för han tycker inte det är konstigt med tanke på stället men jag vill verkligen inte så vi bara går till varsin toa istället.
    Så när jag torkar mig med papper där bak kommer det ju bajs på pappret, såklart. Jag måste förklara, jag var inte bajsnödig, hade inte vart på hela dagen, jag hade bajsat dagen innan på kvällen, jag var inte heller dålig i magen eller behövde fisa. Jag förstår inte vad jag gjorde fel, men jag skäms. 
    Vi har inte pratat om detta än men han är normal med mig, han bryr sig kanske inte lika mycket som jag eller så vill han väl inte prata om det. Jag vill bara veta vad jag gjorde fel eller om det är något fel på mig, det känns ju verkligen inte bra, skäms jättemycket... Och jag är medveten om stället vi är och håller på i är just analen men jag har inte hittat någon annan tråd med någon som haft det likadant. Känner mig jätteäcklig.

  • Svar på tråden skäms efter analsex...
  • Anonym (.)

    Hej. 
    Förstår att du att du tänker på detta, men vet du vad? Det är inte hela världen tro mig! Är du förövrigt bekväm med din pojkvän? Känner du att du kan göra andra ''pinsamma'' saker med honom? 

    Släpp det är mitt råd, han verkar ju inte bry sig! Kram

  • Studentpappa

    Bajsa strax innan borde ju vara ett bättre tips än att inte ha tryckt en märla sedan dagen innan, då börjar ju röven fyllas på uppenbarligen


    Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
  • Emmacecilia

    Men vännen, du har inte gjort något som är fel eller som du ska skämmas över. Jag har själv inte velat testa analsex, bara läst på. Och det är jättesvårt att styra bajsbiten eftersom det ju handlar om tarmen. Jag tror att man måste tömma tarmen samma dag om man ska bättre kunna undvika avföring. Men samtidigt så fungerar ju penisen där som ett slags lavemang. Det kan inte hjälpas att det blir rester av avföring. Jag tror att du var väldigt snäll mot din pojkvän som provade trots att det inte kändes som något för dig. Jag tror att du ska läsa på om analsex så att du är bättre förberedd om du vill prova igen. Det finns böcker skrivna i ämnet.
    Här är en: www.bokus.com/bok/9781573442213/the-ultimate-guide-to-anal-sex-for-women/

  • Pretorian IV

    Sånt som händer. Ovanligt, men en risk man får räkna med. Din kille verkar ju inte heller tycka det var något märkvärdigt, så försök att släpp det.

    Däremot är det ju inte bra att du får ont när ni har analsex. Värmer ni upp ordentligt, använder glidmedel mm?

  • Anonym (Mmm)
    Pretorian IV skrev 2017-12-10 23:07:19 följande:

    Sånt som händer. Ovanligt, men en risk man får räkna med. Din kille verkar ju inte heller tycka det var något märkvärdigt, så försök att släpp det.

    Däremot är det ju inte bra att du får ont när ni har analsex. Värmer ni upp ordentligt, använder glidmedel mm?


    Det blir tyvärr lättare bajs på penisen om man har stor! Enligt min egen och andras uppfattning...
  • Anonym (oj det luktar bajs från bajshålet!!!!)

    Fascinerande hur folk FÖRVÄNTAR sig att kroppen ska vara självstyrande. Att oj nu vill jag bajsa..BAJS kom ut för nu vill min pojkvän föra in sin penis i min rumpa! Och var för allt i världen var inte lös nu kära avföring för herregud om det kommer något på hans snopp eller luktar illa eller blir baksug!!!!

    Det är för fan en tarm som packas upp efter hand av matrester, avfall, stinkande bakterier som har olika kvalitet varje dag beroende på fiber, matinnehåll, vätska, allmänt mående nerver, adrenalin och annat. Har personligen aldrig råkat ut för en helt ren tarm varken vid samlag eller onani förutom vid lavemang vilket många gaykillar ser som en självklarhet och tycker att heteromänniskor är grymt ofräscha som struntar i;I( Killar är så porrskadade och får så fel bild av kvinnors kroppar. De slipper ju ofta själv bli knullade i röven och uppleva konsekvenserna av denna handling som i längden förslappar analen även om utövarna förespråkar motsatsen så klart. Men analen är inte alls avsett för sexaktiviteter utan att priset kommer så småningom har min goda vän som är gynekolog ingående berättat, och sett på nära håll eftersom folk sökt hjälpt pga analproblem.

    Så flicka lilla sluta skämmas. Din rumpa är ytterst normal och din pojkvän har säkert upplevt bajs på nära håll om han utövat analsex. Gör det inte om du inte verkligen önskar det själv. Du kan bli skadad.

  • Anonym (N)

    Du behöver inte skämmas , nästan alla som har haft analsex har nog varit med om liknande.. det hände mig också en gång. Din kille får ju liksom skylla sig själv eftersom det var han som verkligen ville, och tror att han inte tyckte det var så konstigt alls som du sa med tanke på stället.

    Killen som jag var med tyckte inte det var då farligt , han hade kondom för jag sa att han var tvungen att ha det.. men jag skämdes och tyckte det kändes äckligt.. han brydde sig inte och verkade knappt tycka det var äckligt faktiskt . Han gillade att jag stoppade in ett eller 2 fingrar på honom också och nån gång fick jag lite bajs på fingret.. inte så trevligt såklart men man får ju nästan räkna med det om man gör sånt.

    Nu var det jättelängesen jag hade analsex och kommer nog aldrig ha det igen för jag tycker inte om det alls och tycker det gör jätteont .

    Min senaste kille (pappan till mitt andra barn ) tjatade som tur var aldrig om det , och jag sa från början att jag inte kommer göra det för han hade ganska stor också . Han gillade allt möjligt "sjukt" men jag slapp just det iallafall . Sen har jag inte haft nån kille efter honom , skulle vara jobbigt om jag träffade nån som tycker det är viktigt med analsex för jag tycker verkligen det är hemskt och vill inte ha det. När jag var yngre gick jag med på det ändå men har aldrig nånsin gillat det.

    Vet att det finns tjejer som tycker om det och det är ju inget fel med det men om du inte vill alls så tycker jag inte du ska gå med på det i fortsättningen, man ska inte behöva göra något man inte vill.

  • Anonym (skäms)

    För det första: Jag kommer typ att svara på alla inlägg i denna kommentar.
    Jag hade satt mig på toa tidigare denna dag för att försöka bajsa, men det kom inget. Så att bajsa samma dag kanske är en ''självklarhet'', men det gick inte. Det kändes inte som det fanns något där. Jag brukar oftast inte bajsa varje dag, då jag inte äter jättemycket. Jag märker när jag ätit mer för då behöver jag göra det oftare men ''normalt'' sett inte riktigt varje dag. Jag äter normalt men är själv ingen jättehungrig person.
    Jo, jag är väldigt bekväm med min pojkvän och vi har varit tillsammans ett bra tag nu, jag känner att jag kan göra pinsamma saker med honom, verkligen. Tack Hjärta
    Förövrigt, ja, vi har använt rikligt med glidmedel och oftast kondom men det har ändå gjort så ont så vi har slutat direkt och inte testat igen på rätt länge. 
    Jag vill mest testa för att han så gärna vill. Men vi har ''bestämt'' att nu skulle vara sista gången innan vi slutar testa alls just för alla gånger gjort så ont. Han har inte haft analsex innan så därför är jag lite mer nervös att han ska tycka jag är konstig.
    Jag har också sagt till min kille att jag gärna vill ha kondom men just denna gång hade vi inga hemma så det fick bli utan, och för att va ärlig tror jag faktiskt att kondomen har bidragit en del till att det gjort ont, den brukar skapa en oskön och smärtande känsla för mig i fittan också.
    Tack för alla svar, det gör mig så lättad. Det blir nog inget mer analsex för mig, det är inget jag tyckt om eller vill gå igenom bara för lite sex då det gör så ont i början innan man vant sig att den är inne.

  • Jfzufzruz

    Bajs finns i tarmen. Så är det, helt naturligt. Vill man undvika bajs, ha inte analsex.

    Tycker inte att du ska ha analsex alls om det gör ont.

  • Studentpappa

    Det är absolut inte konstigt att inte ha analsex om man inte gillar det. Då är det fullt normalt, inte konstigare än att säga nej tack till något du inte tycker om att äta.


    Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
Svar på tråden skäms efter analsex...