• Veronica161921

    AKUT Julklappstips till pojkväns syskon!

    Hejsan fick just redan på av min sambo (7 månader tsm) att hans familj planerar på att köpa mig en julklapp till mig!

    Jag ville inte ha något då jag inte behöver något själv hade jag tänkt ge dem en smällkaramell med godis i var.

    Men fick veta att presenten kosta ca 300!!

    Dem är en ca 5 åring, 8 åring och 12 åring! Samt en mamma och pappa!

    Vad kan jag ge till dem?

    Alla ideér betyder mycket oavsett pris! Kanske något till dem alla?

  • Svar på tråden AKUT Julklappstips till pojkväns syskon!
  • Carambolan

    Varsin smällkaramell med lite godis och kanske nån småleksak till barnen låter toppen. Till föräldrarna kan du ta med en typisk "gå bort"-present i stil med chokladask, kex och fin marmelad, en blomma eller liknande.

  • cosinus

    Familjeinträde på något äventyrsbad/djurpark eller vad som nu finns att tillgå där du bor. En del saker är svindyra men en del inträden är helt ok även för familjer.

    Eller så ger ni tillsammans bort en aktivitet för barnen (typ bowling, bio, hoppland, filmkväll hos er, vad-som-funkar) med er och låter föräldrarna gå och äta i lugn och ro.

    Jag hade inte satsat på några prylar och inte på personliga presenter i ditt läge.

  • Veronica161921

    Tack för tipsen, köpte ett brädspel! + att alla barnen kommer få en smällkaramell och tänkte eventuellt köpa någon fin chokladask :D

  • Veronica161921
    Juvel skrev 2017-12-10 22:10:37 följande:

    Någon form av brädspel för familj?


    THANK YOU!
Svar på tråden AKUT Julklappstips till pojkväns syskon!