• Anonym (Undersköterska)

    Han ville inte ha mig. Vad ska jag göra?

    Jag jobbar som undersköterska på ett sjukhus. Nyligen började en ny läkare där som jag gått och kärat ned mig i.

    Vi är vänner på Facebook, och vi har pratat lite där. När jag efterfrågade en dejt så fick jag ett blankt nej. Varpå mitt hjärta krossades.

    Det känns som att han inte vill dejta mig pga att jag är undersköterska, vilket får mig att må dåligt.

    Är jag en sämre människa för att jag är lågutbildad? Vill ingen högutbildad vara tillsammans med en lågutbildad?

    Hur ska jag gå vidare!!! Hjälp!

  • Svar på tråden Han ville inte ha mig. Vad ska jag göra?
  • Anonym (Amanda)
    Anonym (Undersköterska) skrev 2017-12-11 19:04:45 följande:

    Jag jobbar som undersköterska på ett sjukhus. Nyligen började en ny läkare där som jag gått och kärat ned mig i.

    Vi är vänner på Facebook, och vi har pratat lite där. När jag efterfrågade en dejt så fick jag ett blankt nej. Varpå mitt hjärta krossades.

    Det känns som att han inte vill dejta mig pga att jag är undersköterska, vilket får mig att må dåligt.

    Är jag en sämre människa för att jag är lågutbildad? Vill ingen högutbildad vara tillsammans med en lågutbildad?

    Hur ska jag gå vidare!!! Hjälp!


    Han kanske inte vill dejta någon på jobbet?

    Finns en del som tycker det är obekvämt.
  • Bibbidi

    Det hade säkerligen ingenting med din utbildning/ditt jobb att göra. Han var bara inte intresserad. Om det hade berott på ditt jobb hade du antagligen fått ett mer tveksamt nej, ni kanske hade dejtat och sen hade han kommit fram till att han inte ville chansa. Nu fick du ett blank nej, då hade det antagligen ingenting med ditt jobb att göra.

    Han är inte intresserad. Det enda du kan göra är att försöka börja tänka på annat och börja släppa det även om det är svårt och kommer ta tid. 

  • Anonym (Men snälla...)

    Men du. Är du helt seriös?

    Regel 1: dejta inte kolleger.