• Kondom gurl

    KILLAR: Vad tycker ni om att din flickvän vill använda ögonbindel och handbojor under sex?

    KILLAR: Vad tycker ni om att din flickvän vill använda ögonbindel och handbojor under sex? Vad tycker ni om hårdhänt, snabbt sex?

  • Svar på tråden KILLAR: Vad tycker ni om att din flickvän vill använda ögonbindel och handbojor under sex?
  • Love69
    Kondom gurl skrev 2017-12-12 01:19:45 följande:

    KILLAR: Vad tycker ni om att din flickvän vill använda ögonbindel och handbojor under sex? Vad tycker ni om hårdhänt, snabbt sex?


    Det låter väl nice :)
  • Pretorian IV

    Inget som får mig att gå igång extra, men ställer upp på den typen av sex ibland eftersom jag vet att min fru njuter väkdigt mycket av det, och blir extra upphetsad. Och det i sin tur smittar ju av sig på mig, så det blir indirekt bättre sex för mig med.

    Det är alltså hon som har ögonbindel och bojor/rep

  • Lackmannen

    Mmmm, läckert.
    Gillar att hon ligger "hjälplös" fastbunden och inte ser vad jag är på väg att göra.
    Hon vet inte var jag kommer beröra henne, smeka henne, slicka henne, eller när jag kommer ta henne.

  • Anonym (?)
    Kondom gurl skrev 2017-12-12 01:19:45 följande:

    KILLAR: Vad tycker ni om att din flickvän vill använda ögonbindel och handbojor under sex? Vad tycker ni om hårdhänt, snabbt sex?


    Är det din pojkvän du ska överraska?
Svar på tråden KILLAR: Vad tycker ni om att din flickvän vill använda ögonbindel och handbojor under sex?