• Stårschan

    Vill gifta män ha sexiga underkläder i julklapp?

    Ni gifta män - skulle ni uppskatta att få sexiga underkläder i julklapp? Alltså underkläder som passar på er fru och gör henne sexigare, och som kommer att hamna i hennes underklädeslåda.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill gifta män ha sexiga underkläder i julklapp?
  • Anonym (Japp)

    Jag skulle själv uppskatta att få ett par sexiga strumpbyxor med hål så kuken sticker ut!

  • Anonym (Japp)

    Aha såg nu...
    Nja då är det ju ingen present till mej direkt utan mer till oss.

  • Anonym (Woman)

    Det är lite som att ge mig deodoranten min man använder i julklapp till mig, är det inte roligare att han får den av mig?

  • BossHoss
    Anonym (Woman) skrev 2017-12-12 12:09:16 följande:

    Det är lite som att ge mig deodoranten min man använder i julklapp till mig, är det inte roligare att han får den av mig?


    På tal om deo, så är detta en bra klapp till killar (enligt mig och min fru )
  • Stårschan
    Anonym (Woman) skrev 2017-12-12 12:09:16 följande:

    Det är lite som att ge mig deodoranten min man använder i julklapp till mig, är det inte roligare att han får den av mig?


    Frågan är mest ställd som en motfråga till omröstningen som undrar om gifta kvinnor uppskattar att få sexiga underkläder av sin man. En del tycker att de sexiga underkläderna är en förtäckt gåva till mannen, och att kvinnan inte alls uppskattar att få sånt i julklapp.

    Men din liknelse är bra. Och fick mig sugen på att köpa golukt till maken, för att det luktar så gott i min näsa! Flört
  • Linux1003

    Jag uppskattar det och gillar snygga underkläder både på mig själv och i synnerhet min fru. När det gäller min fru så har jag slutat köpa sexiga underkläder som endast lådvärmare. Det blir möjligtvis praktiska underkläder inom citationstecken till henne. Fortsätter dock köpa till mig själv även om hon inte visar någon större uppskattning.

  • Anonym (Wetlook)

    Fick ett par i förskott, wetlook längta



    r tills ikväll

  • Anonym (Absolut)

    Skulle uppskatta det mycket, Älskar att se hustrun i sexiga underkläder (föredrar dock att  hon går utan underkläder).

  • BossHoss
    Stårschan skrev 2017-12-12 10:13:31 följande:

    Ni gifta män - skulle ni uppskatta att få sexiga underkläder i julklapp? Alltså underkläder som passar på er fru och gör henne sexigare, och som kommer att hamna i hennes underklädeslåda.


    Tycker du skall starta en tråd där man skall visa vad för sorts underkläder/kläder man finner sexiga på män/kvinnor.

Svar på tråden Vill gifta män ha sexiga underkläder i julklapp?