• Äldre 17 Dec 16:04
    4150 visningar
    21 svar
    21
    4150

    Kalle Anka på julafton

    Kommer du titta på Kalle på julafton? Om inte Varför? Själv kommer jag sitta framför Kalle som varje jul.

  • Svar på tråden Kalle Anka på julafton
  • Äldre 17 Dec 17:34
    #1

    Programmet kommer absolut vara påslaget, men tror inte att vi kommer titta så noga efter alla år. Men att ha det på i bakgrunden bidrar till julstämningen :) Lite kul dock att gissa vilka filmer som kommer vara överraskningsklippen.

  • Äldre 17 Dec 17:46
    #2

    Ja bidrar absolut till julstämningen.... :)

  • Äldre 17 Dec 18:06
    #3

    Jag kommer säkert att vara framför, men lika säkert kommer jag inte se det... med tanke på att jag somnat varje gång de senaste 15 åren... bästa power-napen före allt drar igång!

  • Äldre 17 Dec 19:03
    #4

    Nej, inte början iallafall. Inte gjort de senaste åren, men det beror helt på att jag o sambon åker mellan våra föräldrar vid den tiden.

    Förmiddagen/lunch firas hos mina päron och sen em/kväll hos sambons päron :)

    Funkar finfint för oss och det är lite trafik ute på vägarna då, så blir win-win!

  • Scoops
    Äldre 17 Dec 19:15
    #5

    Jag avskyr Kalle Anka, gillade det inte ens som barn. Men det har blivit tradition att jag och mamma pysslar i köket medans alla andra ser den, så jag kommer förmodligen att höra den från köket i vart fall. Spännande att se hur många som faktiskt tycker om den.

  • Äldre 17 Dec 20:14
    #6
    -1

    Nej, vi kör på en hemmasnickrad variant som inte är så dåligt dubbad att till och med treåringa kusinen håller för öronen.


    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Äldre 17 Dec 20:17
    #7

    Hos oss används Kalle Anka för att vila barn (och gamla ;) ) övriga gör vad de vill. Själva brukar jag och gubben ta en promenad med hunden :)

  • Äldre 17 Dec 23:33
    #8

    Nej. Har inte tittat på det under de senaste femton åren. Det var kul när man var yngre men nu har jag vuxit ifrån detta. Kommer låta min treåring kolla på

  • sextio­talist
    Äldre 18 Dec 09:22
    #9
    Alvina skrev 2017-12-17 23:33:36 följande:

    Nej. Har inte tittat på det under de senaste femton åren. Det var kul när man var yngre men nu har jag vuxit ifrån detta. Kommer låta min treåring kolla på


    Har aldrig vuxit ifrån det, ingen hemma har gjort det
  • sextio­talist
    Äldre 18 Dec 09:24
    #10

    Kommer finnas i bakgrunden och sedan kommer man gå och komma mellan programmen. vi har alla våra olika favoriter :).
    Nu finns TV´n i det rummet där alla kommer vara (stort rum, så det finns många platser att välja på)

Svar på tråden Kalle Anka på julafton