• Dennan88

    Försöker bli gravid!

    Hej på er!

    Hade varit skoj med lite sällskap och personer att bolla lite frågetecken och tips med :)

    Jag hade min ÄL lördagen den 9/12-17 och har nu börjar bli illamående och ont i huvudet samt super spända bröst och min mens är beräknad till att komma på självaste julafton men jag var väldigt ivrig och tog ett gravtest med morgonurinen fast det egentligen är förtidigt men så här blev resultatet :/ kan ni hjälpa mig o tyda??? Kram på er!

  • Svar på tråden Försöker bli gravid!
  • Anonym (Negativt)

    Testet är negativt, hade det varit posetivt hade det varit två röda streck inte ett rött och ett vitt, testa på julafton det är än för tidigt och det du känner är nog inte grav symtomer utan pms

  • Dennan88

    Tack för ditt svar :) jag väntar nog o testa tills på julafton så hoppas jag på en positiv julklapp ?????????

  • TrueLove12

    Negativt tyvärr. Ett tips använd clearblue test digital väldigt lätt att använda :)

    Jag sj fick precis veta idag att jag har ägglossning även där använder jag digitalt test. Finns clearblue early test man kan göra dock får du inte veta exakt hur långt gången du är.

  • Johalisabeth

    Åh vad kul för er! Hoppas att det visar positivt. Har du testat ännu? :D

    Jag och min make planerar också barn och jag tog ut min spiral i onsdags. Så nu längtar man bara till att bli gravid!!

Svar på tråden Försöker bli gravid!