• Hanna80

    Kryptovalutor, Bitcoins, Ethereum etc

    Jag är lite inne på att köpa en del kryptovalutor, funderar på Bitcoins eller Ethereum med binära optioner. Vill ni diskutera bitcoins och kryptovalutor är jag pepp. 

    Jag har en tanke om att man kan tjäna mer pengar än vanliga hederliga bitcoins genom att satsa på upp- eller nedgång av kursen. 

    Nu ska jag välja mäklare och fann den här sidan som jag tycker verkar informativ, 
    https://www.binaryguider.com/sv/kryptovalutor-bitcoin-binara-optioner/

    Någon som testat detta sätt att handla kryptovalutor på? Isåfall vad tyckte ni? Och vilken mäklare har ni isåfall använt er av? 

  • Svar på tråden Kryptovalutor, Bitcoins, Ethereum etc
  • solstrålens

    Upptäckte faktiskt just den sidan för ett tag sedan. Tidigare läst om binära optioner via en annan hemsida men tyckte de skrev lite rörigt så blev glad när denna poppade upp bland sökresultaten.

    Först testade jag att sätta in lite på Ethereum via IQ Option, vilket gick smidigt och var spännande. Fortsatte sedan med lite olika kryptovalutor med binära optioner vilket har gett fantastiska resultat. Rekommenderar dig absolut att testa! 

  • mattans

    Jag har köpt bitcoin binära optioner via både BD Swiss och IQ Option. Gillade IQ Option bäst, framförallt pga deras snygga plattform. 

  • RosPappa

    Jag har köpt kryptovaluta och detta är riktigt spännande då detta är framtidens valuta. Bitcoin skulle jag inte sattsa på då värdet är galet högt och kommer snart rasa. men det poppar ju upp nya hela tiden och då gäller det att hänga på. 
    Jag har även satsat i Onecoin något jag tror kan vara en riktig framtids valuta . Man hoppas ju alltid på en jäkla värde ökning då bitcoin har gjort det . Men kan jag dubbla mina pengar så är jag glad =)  

  • Tomtensfarfar

    Om jag vore du RosPappa hade jag skickat Onecoin i papperskorgen med en gång, det är INTE en krypotvaluta, oavsett vad den säger sig att vara. Den har inget som helst att göra med kryptovalutor, Det är ett pyramidspel, finns hur varningar som helst om den skiten.


     

Svar på tråden Kryptovalutor, Bitcoins, Ethereum etc