• Äldre 20 Dec 16:46
    908 visningar
    3 svar
    3
    908

    vilktpiller? pris?

    Kanske inte det bästa att försöka gå ner i vikt nu vid jul men kan ses som ett litet försprång till nyårslöftet. Har iaf försökt med de mesta dietar, tips från vänner/tidingar/bloggar men verkar inte ha mentaliteten att hålla fast vid rutiner och kostvanor.

    Så nu tänkte jag prova det här med piller. Ja, man får tycka vad man vill men och vet att många tycker piller bara är trams. Men jag har bestämt mig att jag vill prova.

    Nu är bara fråga, vilket piller man ska prova. Har hört att Alli och Xencial ska funka. Någon med erfarenhet?
    Vart får man tag på det och vart är det billigast att köpa?

  • Svar på tråden vilktpiller? pris?
  • 2016
    Äldre 20 Dec 17:00
    #1

    Xenical har jag testat, vill du ha diarré hela dagarna så varsågod. Rekommenderar inte den alltså.

  • Äldre 20 Dec 17:15
    #2
    2016 skrev 2017-12-20 17:00:06 följande:

    Xenical har jag testat, vill du ha diarré hela dagarna så varsågod. Rekommenderar inte den alltså.


    ojdå... men det är inte som en "rensning" och att man sen blir bättre? Hur länge behandlade du?
  • 2016
    Äldre 20 Dec 17:44
    #3
    Kerikssons skrev 2017-12-20 17:15:52 följande:

    ojdå... men det är inte som en "rensning" och att man sen blir bättre? Hur länge behandlade du?


    Den är receptbelagd, har du fått den utskriven? Det är som Antabus för tarmen typ, så fort du äter något fetthaltigt så börjar det rinna.
Svar på tråden vilktpiller? pris?