• Äldre 25 Dec 21:49
    10887 visningar
    90 svar
    90
    10887

    Tänder på äldre kvinnor

    Undrar om det är vanligt bland killar att man tänder på kvinnor som är äldre än en själv eller om jag är unik? :) Tycker det är fruktansvärt sexigt med erfarenhet och hittar oftast detta bland äldre kvinnor. Av erfarenhet så är sexet så otroligt mycket bättre också med kvinnor över 45 iallafall dom jag varit med. Dom flesta av mina vänner tänder bara på unga slanka tjejer men för mig är det precis tvärtom. Vad tycker ni kvinnor i åldern 45-60?? Kan ni se nån fördel med killar som är lite yngre?

  • Svar på tråden Tänder på äldre kvinnor
  • Äldre 2 Dec 14:49
    #31
    +1
    Anonym (12345) skrev 2017-12-26 11:50:11 följande:
    Fick du tömma din sperma utan gummi i henne?
    En del tänder på det helt kalrt.
    Erkänner att jag tänder på det. Yngre män som sprutar. Och dom intensa ryckningana precis innan, är jo bara till att dö av.

    Känner mig som en rovdjurshona som har blivit kämpat för. Den unga starka hanen får spruta i mig. Det är en mental njutning med det också. Nåt med att den högpotenta unga viriliteten blir "överförd" till mig. Svårt att förklara egäntligen.
  • Anonym (=0)
    Äldre 2 Dec 14:53
    #32
    Anonym (Jennifer) skrev 2018-12-02 14:48:06 följande:
    Yes
    så unga killar lite överraskande. Träffar du flera eller en åt gången. Hur lyckas du?   
  • Äldre 2 Dec 14:59
    #33
    Miss Sunny skrev 2018-12-02 14:49:43 följande:
    Erkänner att jag tänder på det. Yngre män som sprutar. Och dom intensa ryckningana precis innan, är jo bara till att dö av.

    Känner mig som en rovdjurshona som har blivit kämpat för. Den unga starka hanen får spruta i mig. Det är en mental njutning med det också. Nåt med att den högpotenta unga viriliteten blir "överförd" till mig. Svårt att förklara egäntligen.
    Brukar du låta dom pumpa ut det över din fitta?
  • Anonym (Jenni­fer)
    Äldre 2 Dec 15:01
    #34
    Anonym (=0) skrev 2018-12-02 14:53:37 följande:

    så unga killar lite överraskande. Träffar du flera eller en åt gången. Hur lyckas du?   


    Lite olika. Jag har blivit uppraggad många gånger faktiskt. Flera gånger på facebook
  • Äldre 2 Dec 15:05
    #35
    Noname00 skrev 2018-12-02 14:59:13 följande:
    Brukar du låta dom pumpa ut det över din fitta?
    Läs sakta enn gång till vad jag skriver
  • Äldre 2 Dec 15:17
    #36
    Miss Sunny skrev 2018-12-02 15:05:52 följande:
    Läs sakta enn gång till vad jag skriver
    Varför ska jag läsa ditt inlägg sakta en gång till?
  • Äldre 2 Dec 15:36
    #37

    Den här frågan är alltid intressant...


     


    Den yngsta jag haft på senare år, hon var 11 år yngre. Jag 40, hon 29. Hon var gift och ville vara otrogen. Det var första gången jag kom i en kvinnas mun som också svalde. Första gången som jag fick ta någon analt också. Hon älskade analsex.


     


    Det var en fantastisk kväll och vi sågs en gång till något halvår senare på ett hotellrum. Jag lyckades då med konststycket att ge henne hennes första orgasm någonsin! 


     


    Jag vet inte vem hon är och hon vet inte vem jag är, så vi har inte haft kontakt efter det.


     


    Den äldsta var 55 när jag var 41. Hon var helt galet kåt. Vi bodde också på hotell. Hade träffat henne på en swingersklubb. Hennes man ville att vi skulle ses och jäklar vilket sex det blev. Slutade med att jag sprutade ansiktet fullt samtidigt som hon smekte sig med en Magic-Wand...och när jag kom så smekte hon in all sperma i sin mun. HELT galet! 


    Allt låter kanske påhittat, men det är det inte...

  • Anonym (=0)
    Äldre 2 Dec 15:41
    #38
    Anonym (Jennifer) skrev 2018-12-02 15:01:51 följande:
    Lite olika. Jag har blivit uppraggad många gånger faktiskt. Flera gånger på facebook
    Du tycker det är spännande förstås. Har du inte raggat själv?
  • Äldre 2 Dec 15:42
    #39
    +2

    Jag tänder på att visa min fru som är 58. Hon är jätteblyg så jag måste smygfilma henne men det gör det än mer spännande

  • Anonym (Jenni­fer)
    Äldre 2 Dec 15:43
    #40
    SvenAno skrev 2018-12-02 15:42:19 följande:

    Jag tänder på att visa min fru som är 58. Hon är jätteblyg så jag måste smygfilma henne men det gör det än mer spännande


    Vem visar du för då?
Svar på tråden Tänder på äldre kvinnor