• Natttis

    Jag hoppas

    Hoppas så på ett plussa på stickan denna gång. Det känns som det är en bulle i ugnen. För någon dag sedan så duscha jag och gubben tillsammans han spotta i duschen vet inte om jag va knäpp eller inte men jag tyckte det lukta av saliven. Blä och idag råka sonen kissa på golvet så jag va tvungen att torka upp det och för infons skull så har jag blivit lite mindre vemel magi av bara kiss lukt. Men jag höll seriöst på att kräkas. ????

  • Svar på tråden Jag hoppas
  • UndrandeSökare

    Nattis- Vilken dag ska du testa? Jag kan rekommendera Clearblue digital med veckoindikator eller ännu hellre blodprov och mäta hcg.

    Du kan köpa prodprovsremiss själv genom Werlabs eller Blodkollen. Gå in på någon av deras hemsidor och kolla under provtagningsorter så ser du var de finns.

    Man klickar i provet man vill ta (graviditetstest/hcg), betalar via hemsidan. Sen nästa vardag går man till provtagningsstället man valt och tar provet. Sen kommer ett sms när resultatet är färdigt. Man loggar in på sidan och läser provsvaret direkt på skärmen. Jättesmidigt !

    Använder du rabattkoden LCHF hos Werlabs så blir det billigare.

    Lycka till !

  • Natttis
    UndrandeSökare skrev 2017-12-28 08:24:41 följande:

    Nattis- Vilken dag ska du testa? Jag kan rekommendera Clearblue digital med veckoindikator eller ännu hellre blodprov och mäta hcg.

    Du kan köpa prodprovsremiss själv genom Werlabs eller Blodkollen. Gå in på någon av deras hemsidor och kolla under provtagningsorter så ser du var de finns.

    Man klickar i provet man vill ta (graviditetstest/hcg), betalar via hemsidan. Sen nästa vardag går man till provtagningsstället man valt och tar provet. Sen kommer ett sms när resultatet är färdigt. Man loggar in på sidan och läser provsvaret direkt på skärmen. Jättesmidigt !

    Använder du rabattkoden LCHF hos Werlabs så blir det billigare.

    Lycka till !


    Ska ta testet om 8 - 7 dagar.
Svar på tråden Jag hoppas